![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itse joudun käymään talvisin keikka hommissa kun on ulkoilma painotteinen duuni, kovimmat pakkasajat sisä hommia etelässä ![]() Työttömiä päiviä ei ole vara pitää (kiitos yrittäjyyden)
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itsekkin ollut nuorena muutamia kuukausia työttömänä, maks jakso tais olla 3kk.
Hain kyllä töihin mutta ei vaan kelvannut. En kyllä ymmärrä miksi yhteiskunnan pitäis kustantaa naille "sankareille" elanto jos ei hyvita lähteä mihinkään töihin, itse oli työttömänä valmis muuttamaan työpaikan perässä ja kävin haastattelussakin akaalla ja karkkilassa vaikka Itä-helsinkiläinen olenkin. no sain sitten lähempää paikan ekana. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Työttömyys puoliksi hetkessä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:18 |