![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mulle puhuivat baarissa että paavolla on porttaalit rangessa ja laillisetkii voisko trafi tutkia miten se oli mahdollinen saada ne leimauksiin? sitten me muut ja saatais ne käyttää omissa ajokkeissa. taas vois ajaa kilpaa ehkä laillisesti
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.offivaruste.com/sivu.php?id=50 |
|
#3
|
|||
|
|||
Saahan noi porttaalit leimattua.Lainaus:
Tässä pari kilvellistä ja lyhennettyäkin ajokkia leimattuna porttaaleille ![]() Mitä muita muutoksia tehty. Omistajilta varmaankin saa tarkempaa tietoa ken haluaa (Ugly-Hj ja Rohmo) Molemmat projektit löytyvät näiltä palstoilta http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=104634 http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=111249 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Häh, ei porttaaleiden leimaaminen ole millään tapaa laitonta. Senkun pistät auton alle ja menet leimalle. Samat säännöt pätee oletko vaihtamassa suoria vai porttaaleita autoosi.
|
|
#5
|
||||
|
||||
Eiku ei mittää
Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 21.09.2012 19:27 Perustelu: Lisätty hymiö |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kerro vaan!
ihmeen tylsähä täst keskustelust on näkäöjää kehkeytyny vaik perjantai ilta..?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutta toivottavasti Worry rupee järjestelemään ajoja useemmin ![]() Ja officrossi voi olla seuraava laji, velimies ei ollu samaa mieltä romujen myynnistä
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Juurikin näin paitsi jos ei itse viitsi tehdä asian eteen mitään tai selvittää asioita ja kun ne kaverit baarissakin sanoi ettei ole mahollista :-)
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Miten menee safariluokka tassa uudistuksessa?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Samaan viemäriin muiden punakilpisten kanssa.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Safariluokassa hyväksytään kaikki mahdolliset kikottimet?? nythän oli vain cuppisääntöjen muutos.. Mulla ei tarkempaa tietoa...
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mihin autoihin Volvon porttaalit saa katsastettua kaventamatta niita?
Lukuunottamatta jenkkeja. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Raideleveys mitataan renkaista, ei akseleista tai muutenhan toyotaan voi laittaa -200 et vanteet
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Miksei akseleita voisi kaventaa?
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Nopeesti tulee mieleen HJ60/61 ja Range Rover, en tunne tarkkaan onko esim discoveryssä ja defenderissä sama raideleveys ku Rangessa, epäilen että on.
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Täytyy muistaa, että laki siirtoluvasta ei ole muuttunut koko cupin olemassa olon aikana oleelisesti. Ei pitäisi mennä sääntöjä muuttamaan koska laki on saman sisältöinen kuten ennenkin...
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Joo on sama, auttaako se että aiemmin ollaan toimittu vastoin asetuksia mutta nyt vasta on ohjeistettu asiaankuuluvia tahoja noudattamaan pykäliä?
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
No jos halutaan pykäliä noudattaa niin renkaatkin pitäis olla otteen mukaiset yms
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
Niin paitsi tulkinta siirtokilpien myöntämisestä kilpailukäyttöön, nyt pitää kilpailun näkyä em. mainituissa kalentereissa, vuosi sitten sai laput, jos oli kyseessä kilpailu, ainakin itse sain parit laput viime vuonna ihan kisa käyttöön.
TEMÄHIK DEFE LEIMALLE |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Väärällä perusteella myönnetyt laput ei tee tulkinnasta oikeaa, laki on oikeesti ihan selvä kilpailujen suhteen ja on ollut aina, tosin suunnistuskisoihin voisi soveltaa lain mainintaa "muusta erityisestä syystä"
|
|
#21
|
|||
|
|||
|
Mikä siinä on että ei voi mennä akk alaiseksi. Silloin saa kilpiä ja rakentelu jatkuu. Olisipihan kerrankin säännöt!
Taitaapi kadota jokunen auto. Vitun hienoo ku on kilpuri, johon tuli upotettua iso kasa rahaa. En todellakaan aio katsastaa jeeppiä ja täysi mahdottomuus. Tulen itse ajamaan outlaw kisat Crossikisoja....toivon lisää oma sm sille. Järjestäjät huutakoon hep.. Puuhataan ensi vuodelle monta crossii. Askolassakin mahdollista järjestää...suunnitellaan Jeep keltainen Askolan off road ry |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Volvon akselin kaventaminen heikentää entisestään jo muutenkin heikkoa pyöränlaakerointia ja olkatapin laakerointia, koska vanteen et lukua on muutettava kavennuksen verran negatiiviseen suuntaan, että renkaat sopii kääntymään. Mielestäni Volvolaisen kaventamisessa ei ole mitään järkeä.
|
|
#23
|
||||
|
||||
|
Mikä estää ajamasta suorilla akseleilla protoissa?
Saahan leveyden puolesta leimattua ainakin hj,hdj,patrol +gr,ranget ,land roverit, jenkki möröt. Onhan siinä noita vaihtoehtoja jo monen näköisiä ja miks ei voi ajaa c303:lla? |
|
#24
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
onneks tuo on vain mielipide, joku fakta ois kiva tueks... ![]() ja tuo Lallin juttu puomien ja trailerisiirtojen näppäryydestä kuvastaa hyvinkin sitä, että montaa kisaa ei lie kierretty... useamman tunnin jonoja ajoalueille on nähty aíemminkin, ja siihen nyt sitten lisäks hinaukset: "eiku ei me tänne jäädäkään mennään tuonne äkkiä täysillä kärry vipottaen" niin hohhoh... säännöt muuttuu - sen mukaan mennään... hiukan kyllä tuli äkkiä, mutta nyt on helppo ymmärtää miks tiettyjen henkilöiden protokilpurit on pantu myyntiin tässä ihan lähiaikoina... melko mautonta sisäpiirin hyväkskäyttöä jos niin on
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 21.09.2012 22:25 |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
07 menin raajärvelle ajamaan kisaa, ja piti silloinkin siirtolupaa kikkailla.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4x4cup suunnistus / säännöt 2011 | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 06.03.2011 22:58 |
| Suunnistus cupin Säännöt* edit.kaudelle 2009* | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 770 | 18.04.2010 22:20 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |