![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Porttaali luokan kuskit vois laittaa vaikka Yv:tä tänne päin kerätään vähän tietoa ketkä vois olla tulossa tammikuussa järjästettävään 24h off-road suunnistus kilpailuun 1-alue 600hehtaaria ei tarvi kilpiä koska hiekkatiet saadaan sulkea(yksityisteitä) Harkinnassa vielä tehtäiskö siihen samaan kisaan modiluokka:kin mutta ainakin prototype luokka.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuota porttaalien leimaamisongelmaa minäkin tässä ihmettelen. Kyllä ne sinne leimaan saa suurimpaan osaa autoja. Työtähän se tietysti vähän vaatii kun täytyy pitää auto leimakelpoisena.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
No mie tarkotin sillä et jos otteessa kerran mainittu et akselit vaihdettu sen kummemmin määrittelemättä :-)
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
jaaha, eipä tarvinnutkaan suunnistaa ensivuonna...
Mitäs hittoa tolle kulkineelle tekis... turha sillä trialiinkaan on mennä ja offirossiin ei riitä vauhti ETTÄ VOI VITUTTAA!!!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
niin, jos otteessa lukee "akselit vaihdettu" eikä enempiä yksilöintejä, kelvannee kisakatsastukseen 2013 - jossain syvemmällä arkistoissahan varmaan nekin on yksilöity... varo pyrökratiaa kuitenkin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No eiköhän kohta joku neropatti keksi ottaa käyttiksestä kilvet ja skannaa teknisen osan ja muokkaa sopivaks :-)
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ensix kiellettiin löpöllä ajo veneellä ja nyt vielä tämä. VOI VOI
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
No tuo löpö kielto tuli ihan valtion taholta eikä veneilijöiden itsensä keksimänä :-)
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juttelin tänään katsastusmiehen kanssa. Esim Hän ei nähnyt muuta estettä LJ:n katsastamiselle volvon porttaaliakseleille kuin että etupäähän tartee rakentaa levyjarrut, raideväliä tarttee kaventaa ja sitten käsijarru tarttee tehdä joko kardaaniin (kuten volvossa on) tai taka-akselille jonkun riittävät voimat omaavan auton jarruhilppeistä. Kuitenkin valtaosaan porttaalihärpäkkeistä on jo rakennettu levyjarrut, käsijarru on jo toteutettu, niin ei se akselin kaventaminen kuitenkaan ole mun mielestä hirvittävän hankala operaatio. Hankalin homma on vetoakseli ja Karpiola tekee vetareita ihan järkihintaan. Niin, eli sumutetaan minkä keritään kunnes joku huomaa ja puuttuu tähänkin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4cup suunnistus / säännöt 2011 | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 06.03.2011 22:58 |
Suunnistus cupin Säännöt* edit.kaudelle 2009* | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 770 | 18.04.2010 22:20 |
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |