![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
eihän sitä tarvi korjata ollenkaan ratin asentoa.. sehän on vakio ku oottelee vaan ratti paikallaan niin sehän kulkee taas suoraan.. saattaa tieten isommissa vauheissa aiheuttaa sellasen että käydään naapurin kaistalla kurvi ja takasi omalle kaistalle ja matka jatkuu suoraan.. eikös se jotenki nuin mene..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ton takia ohjausvarren ja panhardin pitäis kulkee samassa linjassa, jolloin ohjaustarvetta ei pitäisi olla. Jolokkanan RJ:ssä on joku high-steer-mallinen olkavarsi, jolloin kulmat ei enää trimmaa. Saattaa olla tosiaan vähintäänkin osasyy pompuista lähtöön.
http://forums.offipalsta.com/showpos...6&postcount=12 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
No ei kyl toi mun oma tolla 5" korotuksella oo tota pudotusta kaivannut, toki noissa kepakoissa on pituussäätö olemassa, tiellä kulkee täysin suoraan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Välityssuhteen laskeminen | Micco | Chit-Chat | 3 | 06.03.2011 19:57 |
| nelilinkki tankojen asemointia? | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.06.2009 21:28 |
| Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.07.2006 20:28 |
| Perävälityksen laskeminen ?? | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.11.2005 18:11 |
| Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |