![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Laippa pois sorvilla, siirto ja hitsaamalla kohdalleen. Eikös HJ:kin täyskeveässä ole laippa hitsaamalla kiinni? En oo kuullut kenenkään sitä siitä saumasta särkeneen. Toimisikohan siinä sama hitsuutekniikka kuin jousissa eli esilämpöä ja hidas jäähdytys esim. vuorivillan sisässä.....? Poorien pidennys ei taida onnistua monessakaan kun aksula on paksumpi poorien kohdalta.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja jos jousia meinaa hitsailla, niin pitää myös karkaista ja päästää uusiksi...... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lyhensin joskus vetonivelen seuraavasti: pätkä pois keskeltä ja katkaisu kohdan päälle sorvattu holkki missä neljässä(2 per puoli) eri kohtaa poraus läpi. Näistä reiistä sitten "tulppahitsaus" vetarin pätkiin. Kesti ainakin 120hp:n sora revittelyt. Näin ei tule hitsisaumasta karkaistua rengasta vetarin ympärille.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho hj-61 lyhennys | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.12.2011 18:49 |
hj:n lyhennys | vexi4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:01 |
Vetoakselin lyhennys ja pooritus | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2007 17:13 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |