![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ainakin valmistaja esittää monikäyttö vaihteisto öljyä GL-4 tai -5 laatikkoon ja hypoidivaihteistoöljyä GL-5 periin.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nuo luokitukset on sitä varten ettei tarvi essonpöytäkeskustelujenperusteella öljyjä valita. Jos on jotain uutta faktaa tämän päivän öljyistä Toyon lootassa niin pistä kehiin niin tiiän mitä ostan ensi kerralla. Lainaus:
Ja totta kai jokainen saa hakea niin kalliit öljyt auttoonsa kuin vain perse kestää.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 04.09.2012 22:26 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Red lineltä poimittua... Manuaalivaihteistossa synkronointi vaatii tietyn kitkan. Liukkaat voiteluaineet kuten hypoidiöljyt ja ATF aiheuttavat liian hitaan synkronoinnin, johtaen synkronirenkaan nopeaan kulumiseen. Hypoidi-vetopyörästön vaatimia GL-5 öljyjä ei yleensä käytetä vaihteistoissa koska niiden sisältämät EP-lisäaineet kuten rikki ja fosfori syövyttävät messinkisiä ja pronssisia synkronirenkaita ja puslia ja voi puolittaa niiden eliniän.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Noh ketkä ajaa nuilla monikäyttö ölpillä? mulla ainakin kiinnostas jo ihan siksi että sais talliin parimetriä tilaa hyllyyn kun näihin joutuu aika tiheään vaihteleen nuita kun vesileikkejä touhuaa... kaikkia kun on se 20ltr tonkka niin...
ois monitra aika pätevää... mutta kestääkö se esim patrollin perässä ja laatikossa ja moottorissa.. ? sais ottaa ruskin reissulle vaan yhen päälärin josta tarvittaessa tankkais/vaihtas. kokemuksia? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitä öljyä ja kuinka paljon LJ-70 | karza | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2008 20:00 |
| kuinka paljon öljyä hj61 laatikkoon? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.09.2005 17:22 | |
| Kuinka paljon on nopeus? | Laskos | Kysy MäIteltä | 3 | 21.12.2003 00:02 |
| Kuinka paljon on korkeus? | Kappas | Kysy MäIteltä | 4 | 20.12.2003 15:31 |
| Kuinka paljon tehohäviötä ? | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 12.09.2002 11:16 | |