Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1001  
Vanha 25.06.2012, 22:52
Doors Doors ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.06.12
Sijainti: Lohja
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
juuri tuollainen :-)
Vastaa lainaten
  #1002  
Vanha 25.06.2012, 23:17
Doors Doors ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.06.12
Sijainti: Lohja
Viestit: 9
Perusasetus

LN110 Valokytkennät


Eli pitkien merkkivalo puuttuu. Osaisko joku fiksu kertoa millaisen vastuksen tarvin ettei nuo sulakkeet pala. Ja ettei tää olis niin yksin kertainen niin

Homma menee näin

Maa ohjattu ok, tiedän periaatteen.

Omassani auravarustus joten otettu 3 releellä ohjaus oikealta puolelta ohjaa omat valot pois kun aura on kiinni ja hantin puolella yksi vapaa töpseli käytännössä kun siellä ei lähde herätteitä edes minnekkään.

tähän asti toimii hienosti

no aura varustuksen jäälkeen kytketty Motonetin valovahvistimet molemmille puolille pitkät + lyhyet (kytkettävissä molemmat myös yhtäaikaa) tuokaan ei ihan normisti onnistunut vaan piti pistää plugit palasiksi ja juottaa maat yhteen ottaa ohjaus auravarustukselta eli nuo vahvarit katkaisee tämän normaalin maaohjaus valosysteemin kun vahvaria ei saa toisinpäin toimimaan.

mutta pelittää täysin tuolla tavalla ja pitkät + lisäpitkät ja ajovalot saavat hiukan enempi virtaa niin näkeekin jotain.

Ongelma on siis virran saanti mittaritauluun joka kyllä onnistuu kun pistää hantipuolella vapaana roikkuvaan orkkis töpseliin polttimon niin se ohjaa sen hyttiin, mutta en viitsisi siellä poltinta pidellä joten kokeilin samaa vaihto releellä mutta ei toiminut kuin hetken ja rikkoi sulakkeen.

eli olsiko jollain hyviä ehdotuksia minkä vastus tuonne pitäsi tyrkkää että saan tuon pirun merkkivalon toimimaan luotettavasti?????
Vastaa lainaten
  #1003  
Vanha 28.06.2012, 17:32
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Tuli hommattua nylonpuslat korotusta varten mutta pultteja en saanut...
Onko noissa korin kiinnityspulteissa normaali kierre vaiko tihu sellainen kun -99 Hilux kyseessä?
Vielä josko joku n. mitta löytyy mikä riittää, poishan noista aina saa niin saa hommattua valmiiksi.
Lujuudeksi riittänee 8.8?
30mm korotus.

Viimeksi muokannut 2,4TD : 28.06.2012 17:34
Vastaa lainaten
  #1004  
Vanha 28.06.2012, 21:25
Suikkajäbä:n Avatar
Suikkajäbä Suikkajäbä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.07.07
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 246
Perusasetus

Moi Hain tossa muutama tunti sitten serkun hiluxin, kun pyysi öljyt-ja suodattimet vaihtamaan. En ruvennut nyt vielä tänään vaihtamaan, mut hieman tutkin autoa muuten ja huomasin et näyttäs vuotavan polttoainetta tosta pumpusta.

Lueskelin palstaa ja monella tuntus vuotavan kaasuvivun juuresta ja pumpun kannesta, mutta näyttäs ihan siltä että tää pumppu vuotaa tosta "klompista", kuva selventää asiaa.



Mitäs ton alta paljastuu jos menee availemaan ?

Lisäks olis toinen hiluxi joka on alkanu lataileen vähän liikoja ja kiehutaa akut. 17v Jännitettä näyttää kun mittaa. Onkohan lataussäädin paskana vai mikähän mahtaa olla `?
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! --
Vastaa lainaten
  #1005  
Vanha 29.06.2012, 02:57
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suikkajäbä Näytä viesti
Moi Hain tossa muutama tunti sitten serkun hiluxin, kun pyysi öljyt-ja suodattimet vaihtamaan. En ruvennut nyt vielä tänään vaihtamaan, mut hieman tutkin autoa muuten ja huomasin et näyttäs vuotavan polttoainetta tosta pumpusta.

Lueskelin palstaa ja monella tuntus vuotavan kaasuvivun juuresta ja pumpun kannesta, mutta näyttäs ihan siltä että tää pumppu vuotaa tosta "klompista", kuva selventää asiaa.



Mitäs ton alta paljastuu jos menee availemaan ?

Lisäks olis toinen hiluxi joka on alkanu lataileen vähän liikoja ja kiehutaa akut. 17v Jännitettä näyttää kun mittaa. Onkohan lataussäädin paskana vai mikähän mahtaa olla `?
Onkos toi kylmäkäyntiennakonsäädin kun ei oikkein kuva tässä vaiheessa kerro? Ei oo ihme jos O-rengas vuotaa sen alla. Kuvaa kyllä pikkuisen epäilen...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1006  
Vanha 21.07.2012, 18:19
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suikkajäbä Näytä viesti
Lisäks olis toinen hiluxi joka on alkanu lataileen vähän liikoja ja kiehutaa akut. 17v Jännitettä näyttää kun mittaa. Onkohan lataussäädin paskana vai mikähän mahtaa olla `?
Jos akkujen navoilta tulee 15V tai yli niin joku haittaa todennäkösesti lataussäätimen toimintaa tai säädin on pimeänä. Mulla latas keväällä reilusti yli 15V ja siihen autto kun tarkisti/korjas akuilta moottoriin menevät maadotukset ja koneen ja tulipellin välisen maapiuhan niin säädin sai oikeet lukemat akuilta. Säätimen voi myös aukasta ja katella näyttääkö jotenki erikoiselta, toi 17V on jo aika häikäsevä lukema.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1007  
Vanha 21.07.2012, 18:25
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Miten terävästi tommosessa vanhassa rohjossa pitäis ottaa takajarrut kiinni tyhjällä lavalla soralla? Pelailin nyt kuormaventtiiliä parempaan kuntoon, kun ennen otti helvetin terävästi takaa kiinni ja edestä ei juuri yhtään, nyt edestä menee helposti lukkoon, mutta takaa ei juurikaan jarruta. Sylinterit kyllä toimii jonkun verran takana, paloja on ja automaattisäädöt on sädelly paloja sopivalle etäisyydelle.

Jarrut ei jää laahaamaan, mutta käsijarrukaan ei ihan hirveästi pidä, vaikka ei siinäkään ole löysää vaijereissa. Vai voiko muka takapalat olla vaan niin lasittuneet, ettei ne vaan jarruta? Tai takasylinterit jotenkin taktisesti huonot, vaikka eivät vuoda?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä

Viimeksi muokannut Luoppis : 21.07.2012 18:28
Vastaa lainaten
  #1008  
Vanha 22.07.2012, 07:32
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Automaagisäätö jumissa... Huomaat kun olet saanut kuormaventtiilin toimimaan tai sitten olet saanut sen pois pelistä täysin... Ja sitten kun säätö toimii niin ylimääräiset kiristykset pois vaijerista...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1009  
Vanha 22.07.2012, 23:34
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

No sehän se oli, sen puolen, jota en aikasemmin aukassu, automaagisäätö ei ollu liikahtanu pykälääkään palojen vaihdosta. Palat tuntumaan, niin meinas lentää irralliset työkalut tulipellistä läpi ku testailin pihassa
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1010  
Vanha 23.07.2012, 17:51
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Mikä tota ln46 hiluxia vaivaa kun vanhat renkaat rupes olemaan kaljut niin mutkissa tuntu kun ohjauksessa olis ollut viive ykskaks kesken mutkaa nykäs sisäkurviin ja suoralla veti niin s####nasti jompaan kumpaan suuntaan,Luulin sen johtuvan tien urista nyt laitoin uudet 31" alle eipä enää pysy lapasissa koko auto ajokoirallakin on suoremmat linjat ,Akselit on kiinni eikä mistään löydy väljää pitäiskö tää katsastaa traktoriksi vai onko korjattavissa ,tässä käkkylässä on tehostin jos se vaikuttaa johonkin
Vastaa lainaten
  #1011  
Vanha 23.07.2012, 17:52
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Hiluxin (LN110) etuperä vuotaa öljyä apukuskin puoleisesta päästä mistä kardaani tulee ulos

perästä (se puoli kummassa ei ole perässä kiinni olevaa "jatkoa" mikä johtuu perän sivu

suunnan sijainnista)

Eli kysymys kuuluu että onko se samantien uusi perä vai onko siellä mahdollisesti joku stefa joka vuotaa tai on paskana?
Vastaa lainaten
  #1012  
Vanha 23.07.2012, 18:34
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Eiköhän siellä oo ihan vaihdettavat stefat joka laipalla.
Eli stefa vaihtoon vaan
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #1013  
Vanha 23.07.2012, 19:59
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Kiitoksia taas tästä
Vastaa lainaten
  #1014  
Vanha 23.07.2012, 20:08
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Aurauskulmat.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Mikä tota ln46 hiluxia vaivaa kun vanhat renkaat rupes olemaan kaljut niin mutkissa tuntu kun ohjauksessa olis ollut viive ykskaks kesken mutkaa nykäs sisäkurviin ja suoralla veti niin s####nasti jompaan kumpaan suuntaan,Luulin sen johtuvan tien urista nyt laitoin uudet 31" alle eipä enää pysy lapasissa koko auto ajokoirallakin on suoremmat linjat ,Akselit on kiinni eikä mistään löydy väljää pitäiskö tää katsastaa traktoriksi vai onko korjattavissa ,tässä käkkylässä on tehostin jos se vaikuttaa johonkin
Nelipyöräsuuntaukseen ni selviää koko geometria ja eritoten aurauskulmat. Melkeen lyön vetoo et ei oo kummempaa ku jostain syystä kulmat pielessä,voi olla vääntyny tanko tms. ja siks puoltaa ku vääpeli loma-anomusta.
Vastaa lainaten
  #1015  
Vanha 23.07.2012, 20:15
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Vetari?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti
Hiluxin (LN110) etuperä vuotaa öljyä apukuskin puoleisesta päästä mistä kardaani tulee ulos

perästä (se puoli kummassa ei ole perässä kiinni olevaa "jatkoa" mikä johtuu perän sivu

suunnan sijainnista)

Eli kysymys kuuluu että onko se samantien uusi perä vai onko siellä mahdollisesti joku stefa joka vuotaa tai on paskana?
Ni meinaat varmaa et se apparin puolen vetoakselin ja perän välistä vuotaa? Jos niin ni vetoakseli irti,ekaks ne kuus pulttia siit laipasta perän kyljestä,sit napalukko auki ja sokka pois ja vetoakselin saa keploteltua pois. Sit se piparin näkönen laippa lähtee vaan vetämällä irti perän kyljestä,voi olla tiukahko mut voimaa vaan. Sen alla on stefa,vaihda ens hätään se,varmaan Toyotan punatiskitavaraa mut orkkis on ainaki laatua,vaik laatuu se on huonoki laatu.
Vastaa lainaten
  #1016  
Vanha 23.07.2012, 21:27
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Sanokeepas nyt viisaammat että mistäkä vehkeestä tuohon vm89 2,4d Hiluksiin passaapi turbonpakosarja. Perkele tuossa jo yhden ostin mutta eihän ne pultin reijät passaa mitenkään vaikka kaikkiin reikiin koitin tälläillä niitä pultteja. Eli onko tuo minun sarja sitten siihen vanhempaan Hiluksin koneeseen.
Tympäsee ku auto nyt levällään ja kaikki osat hankittu mutta pakosarja ei passaa. Auttakkee nyt miestä mäessä.
Vastaa lainaten
  #1017  
Vanha 23.07.2012, 23:00
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Voiko motonet laatuun luottaa 2l koneen alakerran laakereissa? Kyseessä 1,5 ahot + keula cooleri ja kärrin kanssa kokonaismassa parhaillaan ollut jotain 5 tonnin luokkaa että on suht raskaalla käytöllä.. Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #1018  
Vanha 23.07.2012, 23:19
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Uudemmasta.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arde Näytä viesti
Sanokeepas nyt viisaammat että mistäkä vehkeestä tuohon vm89 2,4d Hiluksiin passaapi turbonpakosarja. Perkele tuossa jo yhden ostin mutta eihän ne pultin reijät passaa mitenkään vaikka kaikkiin reikiin koitin tälläillä niitä pultteja. Eli onko tuo minun sarja sitten siihen vanhempaan Hiluksin koneeseen.
Tympäsee ku auto nyt levällään ja kaikki osat hankittu mutta pakosarja ei passaa. Auttakkee nyt miestä mäessä.
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
Vastaa lainaten
  #1019  
Vanha 24.07.2012, 03:24
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?
Tarvikeputsari.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1020  
Vanha 24.07.2012, 09:34
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
Jep,kiitoksia. On kyllä niin perkuleen kiven alla tuohon löytää käypänen sarja. En luota niin paljoo omiin taitoihini että rupeaisin itse vääntämään.
Teettämään en taida rueta kun hintaa sille sitten tulee väkisellä turhan paljon.
Kyrsii kun kiirus ois ja mistään ei löydy soppelia.
Vastaa lainaten
  #1021  
Vanha 24.07.2012, 09:44
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
2L&2LT ja 2L2&2l2t Aivan eri pulteilla, tuli juuri toissa viikolla niitä tsuumailtua, mitkään pultit eivät ole samalla kohdalla, uudemmassa on pultit enemmän toisiaan lähekkäin per sylinteri.

PS, multa löytyisi yksi joutilas 2L koneeseen tehty Cummins tyylinen pakosarja. jonkuinverran löytyy laippojakin jos haluaa siihen sovittaa eri turboa, tig hitsattu ja tasot koneistettu suoraksi. 170€

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #1022  
Vanha 24.07.2012, 11:18
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Muistelisin ettei uusikaan 2lt2:n pakosarja maksa Toyotalla ihan mahdottomia, kysyppä sieltä.
Vastaa lainaten
  #1023  
Vanha 24.07.2012, 11:34
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Voiko motonet laatuun luottaa 2l koneen alakerran laakereissa? Kyseessä 1,5 ahot + keula cooleri ja kärrin kanssa kokonaismassa parhaillaan ollut jotain 5 tonnin luokkaa että on suht raskaalla käytöllä.. Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?


Samoilla asetuksilal omakin 2L kone, ja motonettiin menet ja pyydät Glycon laakerit, muita sieltä ei kannata hyväksyäkään, silloin tällöin löytyy myös ACL laakereita, nekin hyvä laatuisia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #1024  
Vanha 24.07.2012, 11:35
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MF356 Näytä viesti
Muistelisin ettei uusikaan 2lt2:n pakosarja maksa Toyotalla ihan mahdottomia, kysyppä sieltä.
Selviäisi nyt vaan että onko Arde haluamassa 2L vai 2lt vai uudempaa 2l2 sarjaa? muuta ongelmaa tässä nyt ei ole.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #1025  
Vanha 24.07.2012, 13:19
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Selviäisi nyt vaan että onko Arde haluamassa 2L vai 2lt vai uudempaa 2l2 sarjaa? muuta ongelmaa tässä nyt ei ole.
Eli selvennetään. Olen siis laittamassa turboa tuohon uudempaan vm89-> olevaan 2l2 koneeseen. Siihen tarvitsisin sen sarjan. Eli ei passaa 2LT tai 2L sarjat. Eli ilmeisesti se pitää olla tuo 2LT2 sarja.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 21:02 (GMT +2).