![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joskus perehdyin noihin säätöihin palstalaisten avustuksella mutta empä löytänyt kirjanmerkeistä linkkiä enää. Kuitenkin, Itse laitoin hukkaportin kellonalle 4mm prikat ja sillä ahdot vakiosäädöillä 0,7bar. Jotenkin kuvittelen että on parempi kun ahtopaine ohjaa hukkaporttia kuin että bleedattuna pakopaine saa hukkiksen vuotamaan. Ajattelin rajapaineventtiiliä ton lisäksi jos lähden syöttöä ruuvaamaan, nyt ahdot nousee mielestäni herkästi ja n90kmh ahtoja on n. 0,3-0,35bar . Kevyissä kiihdytyksissä 0,5 bar ja heti kaasua painaessa se 0,7bar.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mulla on profiilissa kuvat mihin on laitettu noi säätöohjeet ja merkattu säädettävät ruuvit.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jep. Millaisen tuloksen tuolla saavuttaa? ja tarkoittaako tuo "kierrosta auki" elkup säädöstä vai nollasta?
Viimeksi muokannut pezq^ : 07.07.2012 10:29 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Alkuperäisestä säädöstä, mutta jos ton verran kääntää niin kannattaa jo laittaa välijäähdytin.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
no paljonko uglyllä turbo ahtaa?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
noh nyt on sillain että ahtaa 0,5 mutta säätöruuvista tulee 1,2 . Tolla 0,5 olen ajellut nyt viime ajat. tuntus riittävän.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Miten tuo pumpun ruuvailu vaikuttaa kulutukseen?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kaivataan neuvoja Wrangler 94- automaatin korjaukseen | man1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.01.2010 16:57 |
| UAZ koputtaa, Neuvoja kaivataan | Ju33i | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 05.12.2008 09:35 |
| Karttojen skannaamiseen kaivataan neuvoja | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.08.2007 16:53 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Bertan ruiskutuspumpusta neuvoja kaivataan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.09.2006 20:17 | |