Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2012, 13:51
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Jep!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Juu vanha temppu vahvistaa noita heikkoja vetareita on ollu tuo hitsaaminen. Harvemmin ainakaan itellä tuli eteen, että tarviis hitsaukset hioo auki, kyl se vetari tai ristikko ehti katkeen jo paljon ennen rasvojen loppumista

Ja saattaa olla sit aivan lasikovia noi kupit, joten itse en näkis vaivaa alkaa poraileen rasvanippojen reikiä. Muistaa vaan jokaisen ajoreissu jälkeen katsoa, että "itkeekö" nivel ruostevettä tai onko siihen tullu väljää. Jos näin, niin hiomalaikan kanssa hitsaukset pois ja ristikko vaihtoon. Mut tosiaan itellä tuppas jo katkeen muuten vaan noi D44 vetrit ennen ku "huoltoväli" tuli täyteen.


Tee koelautaan mieluummin tarrat:
AVARRA LOKASUOJAT, NIIN ETTÄ RENKAAT MAHTUU PYÖRIIN

ja jos tuokaan ei auta, niin:
OSTA TERÄSVETARIT

ja jos ei vielkään, niin:
HANKI "PARI PYKÄLÄÄ "VAHVEMMAT AKSELIT

Joo, niin vähän meinasin että kiinni vaan ja ajoon ja sitten kun hajoo tai näkyy välljää niin vaihdetaan, tikkuja on jo lisää tiedossa joten näillä mennään.

Lokasuojat piti olla jo niin avarat että eivät pyörät ota kiinni vaan ei ole näköjään tuollaista ääritilannetta tullut viellä vastaan.
Tutkitaan lisä avarrus mahdollisuutta mielessä kävi myös korin korotus, vaan ei mahdu sitten enään kuljetus Volvoon?

Kyllä mennään nyt aluksi halvimmalla versiolla eli: ÄLÄ HÖLMÖ HYPYTÄ, KÄYTÄ VINSSIÄ!

t. Ismo Ämmä

__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.06.2012, 22:55
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Pohjaanlyönti kumit?


Useampi silmä näkee enemmän.
Tänään kävi vieraita kattelemassa JEgoNEERin vetari vaurioita ja alustaa niin johan löytyi taas syytä vaurioihin, ite en vaan huomannut vaikka siinä se silmien edessä oli??

Pohjaanlyönti kumihan ei osu akseliin enään 3" korotuksen jälkeen vaan sitä tarvii siirtää eteenpäin n.50-80mm
Iskarikin hankautuu nykyjään kinnikkeeseensä ja haitari kumi on jo hankautunutkin hajalle. Tarvis iskarin alapään kiinnikettä pidentää jotta iskarin alapää siirtyy taaksepäin ja vahvistaa samalla.


Banjon stoppari kumia tarvii siirtää myös 50-80mm eteenpäin.


Ei ihme jos rengas sisälokariin ottaa!
Kiitoksia Sami.

Miten sitä ite ei moista ollut huomannut? Ihmettelin vaan jotta kummasti nuo iskarit hankautuu? HÖLMÖ!
Tarvis varmaan pyytää useammin uusia silmiä katsomaan peliä.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 05.06.2012 04:44
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.06.2012, 10:24
TT|:n Avatar
TT| TT| ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 163
Perusasetus

Sama tullut huomattua monta kertaa, itse pähkäillyt pidempään jotain että on se kumma kun ei toimi, ja kaveri tulee ovesta ja sanoo että no tuohan ei ole siellä päinkään
Hyvä että löytyi vika.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.06.2012, 16:13
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 338
Perusasetus

Nou problem, viisastelu muiden autoista on mukavaa.

tuli siinä Jegoneeriä katsellessa vielä mieleen että voisiko iskarin alapäätä siirtää renkaaseen päin jolloin akselin kallistuessa iskarilla olisi enemmän tilaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.06.2012, 17:46
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Iskari.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samppas Näytä viesti
Nou problem, viisastelu muiden autoista on mukavaa.

tuli siinä Jegoneeriä katsellessa vielä mieleen että voisiko iskarin alapäätä siirtää renkaaseen päin jolloin akselin kallistuessa iskarilla olisi enemmän tilaa?
Nyt on yläpään kiinnikeraudan ja iskarin linja eri ja näin ne hankaa yhteen. Alapäätä kun siirretään taaksepäin niin linja on sama ja näin ne eivät toisiaan hankaa.
Pystyyhän sitä samlla ulospäinkin siirtämään jos tuntuu tarpeelliseksi.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.06.2012, 21:11
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

eiks tässäki ollu tuo rough countryn 3" tuuman satsi?

omituista et hinkuttaa ties mihi ja ei pohjaanlyönti kumit natsaa. tos vihrees halipallos on 3# korotus ilman mitää laitettu alle ja toimii ku munuainen. onks siul varmasti laitettu oikeippäi etu jouset? akselien keskitys natsat ei keskel. ja ku kuvis näyttää et siul iskarit iha pystys ja miul taakkepäi kallellaan?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.06.2012, 22:47
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Question

Etujouset nurin vai oikein?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
eiks tässäki ollu tuo rough countryn 3" tuuman satsi?

omituista et hinkuttaa ties mihi ja ei pohjaanlyönti kumit natsaa. tos vihrees halipallos on 3# korotus ilman mitää laitettu alle ja toimii ku munuainen. onks siul varmasti laitettu oikeippäi etu jouset? akselien keskitys natsat ei keskel. ja ku kuvis näyttää et siul iskarit iha pystys ja miul taakkepäi kallellaan?
Taitaa olla Rou Kontryn 3" korotus jouset. Samoin päin laitettiin kun alkuperäisetkin.
Taka norran lenkki on isompi kuin etunen eikä se isompi lenkki mielestäni käy etu riippuihin.
Vaan ihminenhän se vasta erehtyväinen ompi, tarviipa sitten tuotakin tutkia.

Mittaappas Late jousen etu norran lenkistä akselin keskelle niin verrataan.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:jeep wagoneer -79 savu O/M/V Ajoneuvot 1 15.03.2006 21:24
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
Wagoneer pickup? Cental73 Chit-Chat 11 01.08.2005 22:48
jeep wagoneer? Range73 Tekniikka & Jutustelu 9 19.07.2005 08:46
M:Jeep Wagoneer O/M/V Muut 0 27.11.2003 22:50


Sivu luotu: 00:14 (GMT +2).