![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mitäs iskareita ootte käyttänyt etu ja takapäässä? Ettei tarvis motonettiin mennä pelkän mitan kanssa ja sanoa että ton pituiset tarvis
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onko korotettu vai ihan originaali? Omassa suikassa soa, edessä ainakin vielä ihan suzukin omat iskarit ja takana hoojiin vakio iskarit kun sattui olemaan sopivasti varastossa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nämä toimii normisafaroinnissa hyvin: http://www.puresuzuki.com/Shocks.htm
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vakio korkeudella on suska, paitsi että etu ja takariiput on 20cm pitkät tai jopa ylikin....riiput teen uudet pituudeltaan n.13-15cm
Tämmöistä oli joku puuhannut etuiskareille : http://sekalaisia11.kuvat.fi/kuvat/s...ekti/media.jpg Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 06.05.2012 15:36 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuo tulppa ei varmaan kuulu tuonne ![]() ittellä on kierros calminin iskareita suikassa,tosin ne kuuluu siihen 3" korotus sarjaan.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lisää kymysyksiä
Ootteko korvannut tota 410 vakio bensapumppua sähkösellä? Tuntuis ettei saa tavaraa kun suskaa joutuu sahaan melkein akun tyhjäks saakka kun autoo ei oo liikuteltu päivään pariin..sit kun saa käymään ja sammuttaa niin seuraavalla startilla lähtee iloisesti käymään.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
omassa 410 suzukissa on konehuoneessa HUGO:n sähkönen imevä pumppu,saa motonetistä hintaan 60e muistaakseni ja toimii.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos pelaa normaalisti niin silloinhan bensapumppu (kai ?) kunnossa. Oma suikka ei ole käyttöautona ja kun sen starttaa n. kuukauden välein niin kyllä se kohtuullisen helposti käynnistyy. Tarkista, jotta ryyppyläppä aukeaa kunnolla. Ja sitten tarkista, että kaasarin kiihdytyspumppu ruikkaa miehekkäästi bensaa kaasariin. Omaa kun käynnistää, niin ryyppy täysille ja ennen starttia kymmenkunta polkaisua kaasu pohjaan niin johan hörähtää käyntiin.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |