Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2012, 22:37
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Toyota jos haluaa keretä sinne mökillekki joskus!

Sit jos laittaa vaikka johtotähden kuten itse erehdyin niin kannattaa myydä se mökki samantien pois (koska et kerkiä mökillä käymään kun kaikki aika menee remonttiin) ja laittaa samantien nekin rahat tuohon autoon!

Tähän taloon ei tule muita merkkejä tästä lähtien kuin Toyotaa ja jos siihen ei rahat riitä niin kävelen PISTE

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Maastoauto Lanzari O/M/V Ajoneuvot 7 29.01.2012 11:42
Ostetaan Maastoauto Po18 O/M/V Ajoneuvot 5 11.06.2011 16:03
Ostetaan Maastoauto JariKoo O/M/V Ajoneuvot 5 30.10.2008 14:33
Maastoauto? Metsässä Chit-Chat 48 06.02.2006 21:36
O: maastoauto wallu O/M/V Muut 1 09.02.2005 13:34


Sivu luotu: 10:42 (GMT +2).