Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2012, 08:32
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Tuosta vw:n vr6 motista vielä, ja sen etuvedosta... Eikös suizaan olekin väkästelty muutamia volkkarin 1.9tdi-motteja?? On. Sekin etuveto.

Ja mahtaako käydä vr6:n kytkinhilut 1.9-mosaan? Kuka tietää, miten lähellä 1.9:n adapteri olis vr6:n jatkeeksi?
Sillä vaan että kai ihmisen tehtävissä laittaa kone pitkittäin sinne konehuoneeseen.

Edittiä sen vuoksi että taitas jäädä paino pienemmäksi verraten aika moneen malmikasaan volsun motilla... ja viripotentiaaliakin löytyy bolt-on remmipuhaltimista lähtien..


Viimeksi muokannut petroman : 20.04.2012 08:38
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2012, 17:31
akanojanahmed akanojanahmed ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.11
Sijainti: kouvola finland
Viestit: 82
Perusasetus

Vitaran V6


Suzuki vitaraa on V6 pannulla. 24 venttiilinen teho 100KW. Mulla ollut sellainen.On ripeä peli!!Samaista peliä myös tomaattilootalla!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.04.2012, 09:20
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Se vw/audi (90 asteen) V6 pannu on melko leveä paketti. 2.8 30 valve on 85 cm leveä. 2.4 on sama kone lyhyemmällä iskulla.

Vanhemmat 2.6 ja 2.8 12 valve koneet voivat olla pari senttiä kapeampia.

VR6 koneista (15 astetta) en paljoa tiedä. Lisäksi löytyy VR5. 3-koppasessa golfissa ja corradossa luki vielä VR6 perässä. 4-koppasessa ja uudemmissa pelkästään V6, vaikka niissäkin samanlainen yhdellä kannella oleva kone.

Yksi ehdotus lisää kehiin, rellu/pösö/volvo 2.7 V6. Siihen löytyy monenmoista volvon lootaa perään, ja on kevyt kone. Ei ehkä kaikkein luotettavin, mutta...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.04.2012, 16:45
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Se vw/audi (90 asteen) V6 pannu on melko leveä paketti. 2.8 30 valve on 85 cm leveä. 2.4 on sama kone lyhyemmällä iskulla.

Vanhemmat 2.6 ja 2.8 12 valve koneet voivat olla pari senttiä kapeampia.



Yksi ehdotus lisää kehiin, rellu/pösö/volvo 2.7 V6. Siihen löytyy monenmoista volvon lootaa perään, ja on kevyt kone. Ei ehkä kaikkein luotettavin, mutta...
Vanha 12 tappinen volkkarin V6 tykkää kierroksista, ei väännä kovin alhaalta. Ja tuo PSA V6 on maaliman huonoimpia tapoja yrittää muuttaa pensaa "voimaksi"....
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.04.2012, 16:52
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Talking

Kuis chrysler voyagerin 3,3L V6.
Ois tommottinen tyrkyllä,tosin ilman laatikkoo.
Hinta ois nouto+laatikko ölppää
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.04.2012, 21:47
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 338
Perusasetus

Jos raha ei ole ongelma=4995E ja tehoa=350hp on oikeasti tarvis niin Seevu ls1+th350+joku lyhyt jakis.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.04.2012, 21:59
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Tuo voyager 3.3 olisi kyllä kestävä ja pieni moottori, takaveto/nelikko laatikon löytyminen siihen hieman haastavampaa. 2007-2011 Wranglerit käyttäneet 3.3:sen isoveljeä 3.8L v6. Tosin niistäkään ei löydy vaijeri ohjattua lootaa kysyjän tarpeisiin. Yksi vaihtoehto olisi Ford 4.0 V6 joita löytyy halpoina Aerostarien konehuoneista, siihen perään Explorerin tai BroncoII jakari niin siinä olisi valmis paketti.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.04.2012, 22:25
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Vanha 12 tappinen volkkarin V6 tykkää kierroksista, ei väännä kovin alhaalta. Ja tuo PSA V6 on maaliman huonoimpia tapoja yrittää muuttaa pensaa "voimaksi"....
Oma 30 valve 2.8 tykkä myös kierroksista. Tosin tuo 1525 kg painava passat on melko pitkillä välityksillä varustettu. Kiihtyy hienosti autobaanalla kun potkaisee lapun lattiaan 200 km/h kyydistä. Varmasti vetäisi kevyttä autoa kunnon välityksillä.

Kaverilla oli 264 volvo, ja ei hänkään oikein tuota rellua ylistänyt. Kyllä sekin ihan hyvin voimaa antoi, silloin kun toimi. Kansi vikaisena, tai jostain muusta vettä hukkaavana lähti kiertoon.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.04.2012, 09:48
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Oma 30 valve 2.8 tykkä myös kierroksista. Tosin tuo 1525 kg painava passat on melko pitkillä välityksillä varustettu. Kiihtyy hienosti autobaanalla kun potkaisee lapun lattiaan 200 km/h kyydistä. Varmasti vetäisi kevyttä autoa kunnon välityksillä.

Kaverilla oli 264 volvo, ja ei hänkään oikein tuota rellua ylistänyt. Kyllä sekin ihan hyvin voimaa antoi, silloin kun toimi. Kansi vikaisena, tai jostain muusta vettä hukkaavana lähti kiertoon.
A6 kuattroavantti samalla 30 vee pannulla on ajossa (1805 kg otteessa), ja lähipiiristä vastaava 12 vee. Kyllä haetuttaa pienempää pykälää paljon usiammin vanha kone. Venttilien lisäks eroja on imusarjasysteemissä, ja muistankohan väärin että pakonokat olis säätyvät tässä uudemmassa jo ?

264 ( arkalleen oli hurreista tuotu 244 GLT, 2,7 V6) oli joskus vuoden ja 15 litraa satasella, oli lappu lattiassa tai pintakaasulla köröttelyä....164:een verrattuna (B30) nuhasemmalta vaikutti eikä juuri eroa uudempiin Vulvan ruiskunelosiin huomannut, paitti kulutuksessa.

Yleensäkkin välttäsin kaikkea missä on K- tahi KE- jetti, vaikka vanha ässämursu huilaakin tallissa. Sähköruutalla ei varmaan teho ainakaan tippuis ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.04.2012, 10:12
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Ei kelpais 350Z:tan moottori? Eli ois V6 ja 3,5 litraa, sekä tehoo reilusti vakionakin....
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.04.2012, 15:33
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Venttilien lisäks eroja on imusarjasysteemissä, ja muistankohan väärin että pakonokat olis säätyvät tässä uudemmassa jo ?
Hihna pyörittää pakonokkia. Kansien takapäässä on imu ja pakonokkien välillä ketju, jossa on imunokkien ajotus systeemi.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 22.04.2012, 21:06
sisuli sisuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.11
Sijainti: suomi
Viestit: 80
Perusasetus

ford 4.0sohc 207 hv


http://www.therangerstation.com/tech.../4_0_Page.html
tuossa on voimaa ja ,eestitä kokonaisia autoja löytyy koneluovuttajiksi melkein ilmaseks
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään TEHOKAS TURBO +ahtopainemittari sami nissinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.07.2009 21:37
M: Tehokas yökiikari huutaen Topi1982 O/M/V Muut 3 28.04.2008 19:57
Bongattu tehokas vinssi Samick O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.02.2007 21:00
RJ 70 tehokas vai ei?? OffBeast Tekniikka & Jutustelu 11 04.02.2005 10:34
M: Autovahvistin+subbari TEHOKAS!! Toni O/M/V Muut 0 07.04.2004 22:00


Sivu luotu: 11:38 (GMT +2).