![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ainakin kannattaa kahlata kaikki aiheesta aiemmin kirjoitettu materiaali läpi... Tuo dumppi on hyvä idea. Se säästää sitä pumpun säätökalvoa joka joka tapauksessa saattaa mennä vanhuuttaan riekaleiksi kun paiskaat ahtimen kiinni ja lähet testailemaan miten se ässähtelee.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
millasias oireita aiheuttaa toi kalvon repeäminen
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
rupee tyhjäkäynti kierrokset nouseen kun alipaine ei vedä säädintä pienemmälle. kunnolla revenneellä kalvolla voi käydä sen rapeet 4000-6000 tyhjäkäyntiä
![]() ja pistää sen huohottimen imupuolelle, niin saa kone tuorevoitelua, ja öljyvuodot vähenee, kun tulee pieni alipaine venttiilikoneistoon... |
#4
|
|||
|
|||
![]() juu
minusta olis järkeä kun unohtaa sen vaparin pumpun ja tilalle 61 pumppu..
oma mielipide. heittää sen kaasuläpän olan yli ja pitkälle |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaas mullekkin vähän tarkemmin kun mulla on hj60 vm81 ja olisi tarkotus turbottaa se.. mulla on siihen 61 turbosatsi ja pakosarja.. mitä kaikkia kannattaa ottaa huomioon ja missä kaikkialla voi tulla virheitä nimimerkillä "ekaa kertaa turbottamassa"
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kahlaa tuo bemaripojun kirjoitukset asiasta läpi niin ihan helpoimmalla selviää. nimimerkki niin itse tein ja helpoimmalla pääsi
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
eikait sitä kummepaa ku et pakosarja kiini se käy heittämällä ja öljyn paluu turbolta minä laittoin öljypohjan sivuun tein siihen kylkeen reijän ja hitsasin putkenpätkän.sit turbolle öljyn tulo tuolta öljykellon kautta. käy paikallisesta kone liikkeestä hakee siihen vaikka y-haara tai t-haara jolla saat kellon kans kiini. se kello sijaitsee siinä startin yläpuolella ja kierre taisi olla 1/8.. ja sit viimeseksi syöttöä vain lisää ja itsellä on jo toiminut reilu vuoden ongelmitta.tuleeko sulle välijäähdytin? itse laittoin välijäähdyttimen ja siihen kaasuläppää ennen laittoin dumpin vähän pelastamaan just tuota kalvoa ja läppää. hyvä avara putkisto niin ei ahista ainakaan siitä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja se huohotin imupuolelle eikä painepuolelle tai lentää stefat hitoille.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2009 22:40 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |