![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Youtubessa löytyy näköjään hauskoja gaz-videoita. Taitaa se runkokin joustaa ihan karvan verran, kun jossain viteoissa kattelin että kopin ja lavan kulma toistensa suhteen eli aikalailla
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Joskus kun on vahva olo niin ottaa muutaman lehden pois jonkinlaisten joustojen toivossa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vinssi ei ehtinyt tähän reissuun mukaan mutta pitää tuo "etupalkki" kuitenkin laittaa että saa vedettyä jostain.
Siirtolokarit tehtiin eilen miilun kanssa, tuli aika urheilullisen näköiset ei löytynyt aarteistosta oikean kokoisia nääs... Pikakiinnityksellä tietysti. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuommoisen halpis ketjuspräyn havaitsin hyväksi ja helpoksi jousien ym. rasvauksessa.
Imeytyy sekunnissa lehtien väliin ja jättää mukavan öljyisen pinnan, suosittelen. ![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
Koeajopäivä...
Koeajopäivä meni ilman suurempia murheita, jotain pientä miinusta aina kuitenkin.
-1kpl vesiletku räjähti vanhuuttaan. -Kytkimellä ilmavaivoja, korjaantui kun säiliöön laittoi nestettä, ei nääs toiminutkaan ruostepölyllä. ![]() -Äänenvaimentaja irtosi ainoassa isommassa lätäkössä. -Päälaatikosta alkoi tasainen naputus kytkimen ollessa ylhäällä, pääakselilla jotain irti? Ei vaikuta toimintaan...vielä. -Hirveä ajomelu 60 Km/h nopeudessa. Ja todetut plussat. +Etenee helvetin hyvin. +Näkyväisyys jokasuuntaan hyvä. +Moottori toimii riittävän hyvin kun osaa antaa kaasua oikein. +Runko joustaa kiitettävästi ääritilanteissa. +Lukot alkoi heräilemään loppupäivästä kun oli runtattu muutama tunti umpihankeen. Tarvitsee terävän nykyn kytkimellä että lähtee kaikki pyörät vetämään. +Kaikki rakennetut patentit pysyi kyydissä ja toimivat täydellisesti tottakai. Takajousista muutama lati pois niin säästää tulevaisuudessa vähän runkoa. +Alla on 3kpl "sileää" rengasta ja silti meni lumessa ja mudassa yllättävän hyvin, ei meinannut uskoakkaan. +Kulutus noin 10l/tunti keskimäärin suurinpiirtein, eli ei paha, sisältäen ainakin puolet ajasta kaasupohjassa kaivatusta. Parit kuvat lumitilanteesta. (lisää profiilissa (pääsiäinen)) Ja kahvipaussiposeeraus. (melkoisesti keräsi katseita kanssa-autoilijoissa ) |
|
#6
|
|||
|
|||
|
varmasti kerää katseita.. komea härveli kertakaikkisesti
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Se on muuten nyt hyvän värinen
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Noista lokareista tuli mieleen, että kannattaisiko halkaista ylhäältä 2 osaan. Tätä muunmuassa kuorma-autoissa näkee. Tosin ei vetävällä pyörällä kylläkään..
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|