![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko tuo lapun käsittely ihan ruuhkista kiinni..? eli tuurista kiinni että tehdäänkö paperit heti tai muutaman kuukauden päästä? Onko kenelläkään kokemuksia "odotusajasta" muusta kuin siitä yhdeksän kuukauden tsysteemistä..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miulle tuli vastaus seuraavana päivänä ku joku vuos sitten sähköisesti laitoin kyselyn. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulle sanoivat että kahesta viikosta kuukauteen? täytynee ensviikolla varovasti kysellä.
|
|
||||
|
||||
![]()
no ny olis taasen vähän askarreltu. suznukia kylläkin, takapää keikkuu nyt sit lj:n etujakareiden varassa. jospa nyt rupeis kardaanikii kestämää.
|
|
||||
|
||||
![]()
muutamia kuvatuksia. testiajotkin käytiin eilen anttolassa huristelemassa. hyvin toimi jousitus ja kardaanikin kesti
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kumma juttu siel teitin suunnassa.. olen leimannut kaks bj:tä 12-ht moottorilla. Pyhäyksinkertaisuus on vertailu fj-40 moottoriin (135kw) vs 12-ht (136kw) paino ero merkityksetön. Jos haluat enemmän infoo sä soitat mulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ole vielä trafi tehny lopullista päätöstä. tänää soittelin ja ilmoitin vielä hakemukseen lisätietoja että auton leveys kasvaa yli sallitun 100mm. sanoivat että eiköhän siihen todennäköisesti lupa heltiä jollei mitään mullistavaa tule vastaan.
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
om606 Geehen? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 13.04.2023 18:47 |
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
Myyty MB G 2+3paku OM606 aut. | Viideo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.03.2012 23:25 |
Myyty MB OM606 turbomoottori | swamber | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2011 21:50 |
Myydään / Vaihdetaan mb om606 superisatsi | vetarosa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.12.2010 23:27 |