Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.04.2012, 21:10
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

pling pling


Öljypohja

Löytyhän sopivasti jeep keltaselta syvempi öljypohja ku meinasin et joutuu odottelee et saa maalailtua vanhan pohjan!

Melko toimivan oloinen ei tarvitse hirveesti ylitäytellä kun filtteri siirtyy myös syvemmälle niin saa paremmin ölppää vaik vähän kallistelis joka suuntaan

Ja kromia tietenkin varmistetaan jos ei kuljekkaan mihinkään niin on valmiiksi kromattu!
sanontahan menee......

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P1030019.jpg‎
Views:	1152
Size:	91,9 Kt
ID:	25869   Click image for larger version

Name:	P1030020.jpg‎
Views:	1066
Size:	96,4 Kt
ID:	25870   Click image for larger version

Name:	P1030022.jpg‎
Views:	1119
Size:	88,8 Kt
ID:	25871  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.04.2012, 21:22
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Red face

maavaraa


jeep

Tulihan taas päästyä talliin touhuamaan nyt on talja katossa niin voi nostella koppaa hiukka helpommin yksikseen.

pientä sovittelua tuli harrastettua no huomenna jatkuu!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P1030027.jpg‎
Views:	1236
Size:	93,5 Kt
ID:	25975   Click image for larger version

Name:	P1030029.jpg‎
Views:	1356
Size:	92,2 Kt
ID:	25976  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.04.2012, 21:50
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs up

rakennat just sellasta autoa mistä oon haaveille jo pitkään..

hyvältä näyttää! mihis sie tätä muute rakennat? suunnistus? ohvi rossia? vai safarointia?

lisää kuvia vaan !
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2012, 22:49
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Öy jee. Porttoa pikku jeeppiin. Jos tää ois feispook ja mä olisin siellä niin tykkäisin. Nyt tykkään muuten vaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2012, 09:04
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Asiasta jeeppiin. Kotkassa mussalon teollisuusalueella on ollu jonkun huolintafirman takapihalla pari ilmeisesti kuljetusvaurioitunutta jeeppiä monta vuotta. Tai en tiiä onko enää mutta oli joskus.Tai jotain.Ehkä.Kanada.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.04.2012, 09:15
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Haaveita


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
rakennat just sellasta autoa mistä oon haaveille jo pitkään..

hyvältä näyttää! mihis sie tätä muute rakennat? suunnistus? ohvi rossia? vai safarointia?

lisää kuvia vaan !
Joo on tota itekki haaveillu jo kauan viimenen niitti oli kun näki voodoo jeepin niin rupesin osia hommaamaan hiukka nopeempaan tahtiin.

Ekaks ostin cj:n että teen siitä mut ei raaskinu purkaa no sit onneks löyty tää, kuvituksia tulee kunhan vaan saa jotain aikaseks ja muistaa ottaa photo koneen mukaan.

Suunnistus ja safarointi pääsääntöisesti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2012, 11:48
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.612
Thumbs up

Hyvä tulee


Tuollasesta olen itsekin haaveillut. Porttaaleja onneks jo löytyy itseltä valmiiksi. enää Jeeppi puuttuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.06.2012, 06:51
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Murros


Kiirettä pitää!

Eihän tässä talliin meinaa taas millään keretä, no osia voi sitten hommailla kun töitä riittää.

Eilen tuli varamurros rcv tekele, työnjälki ainakin ihan vimpan päälle vaikka kirjahyllyyn koristeeks, siihen asti kun rupee hajoilemaan kilpurista moiset!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P1030033.jpg‎
Views:	733
Size:	86,6 Kt
ID:	27240  
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.09.2012, 17:20
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Thumbs up

Aikaa


Pikkanen tauko!

Rupee kisat ja kiireet olemaan takanapäin, kohta voi taas raapia päätä et mihinkäs sitä jäätiin.

Auto ei ole edennyt millin vertaa nyt rupee jo sen verran kädet syyhyymään et on pakko asialle tehdä jotain

Yksi kpl jakolaatikoita sentään eksynyt tallin lattialle lisää d 300 ei ihan heittämällä sovi kyllä sekään kiinni, no kohta mittaillaan onko mahdollista.
Etu kardaani tuottaa luultavasti hiukka vaikeuksia!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Wrangler YJ/CJ7 arzi198 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.08.2011 14:04
Myydään Wrangler Tj Wrang O/M/V Ajoneuvot 0 17.12.2010 13:35
Wrangler O/M/V Renkaat ja vanteet 0 21.06.2007 10:04
O: Wrangler Wiikki O/M/V Ajoneuvot 5 08.12.2006 12:34
92 Wrangler ja 33" KariS Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 17:06


Sivu luotu: 13:43 (GMT +2).