![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() valua kansalleNyt on saatu sähköt pellaamaan ja sulakkeita ripoteltu ympäri autoa. kyljet aukasin ja tutkailin että kuinka palijon norjan romia löytyypi. jonkulaiset paikat ainaki mulempien kylkien alanurkkiin, runkoon pari lappua, ovi reikien kulumat ja etuloksut.. Peltiä tullee joka paikkaan paitti etuloksut saatetaan korvata parlokeilla mutta tämä vasta suunnittelu asteella Sitten vähän ToDoo listaa. Vaihe 1. -sähköt kuntoon ok -Ruoste fiksaukset -Moottorin tarkistelu/kunnostus -Laatikoitten ja perien ölj vaihto -sisustan fiksaus -Turvatankki takapaksiin -Akkun siirto takapaksiin -Työkalu laatikko Ynnä muuta mitä vastaan tulee.. Eli ensin olis tarkotus "peruskorjata" sillä mallin miten intin päivärahalla vain pystyy ![]() Jonka jälkeen pitäs alkaa suunnitteleen modifiointia. Todoo vaihe 2. -Akselien päivitys/vaihto -vinssit -Puskurit & helemapalkit -Rengaskoon suurentaminen ja siihen liittyvät muutokset -Snorkkeli -Sytytyksen fiksailu vettä sietämään. -Ainakin pääkaari kabiiniin -väriä pintaan -Uutta alusta sarjaa -kattokonsoli -väriä pintaan, valoa kattoon yms.yms. tilipehööriä.. -Ohjaustehostin ens viikon loppuna alkas pesemään alustan ja paikkailis noita reikiä vähäsen
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! Viimeksi muokannut kairala : 31.03.2012 19:32 |
#2
|
||||
|
||||
![]() PRKLE että vastustaa!
Jovain sitä on taas turattu viikonlopun aikana jotaki.
Eilen tuli neekerintukka-laikalla puhistettua kyljet vanhasta paskasta ja tekastua paikka sinne alakulumaan. Tuli leikeltyä haperoa kans aivan urakalla ja purettua autoa lissää.. tänää sitten sai aikaseksi suhuteltua sinkkisprayn ja valuteltua kotelosuojat päälle. huomena sitten pinta suoja päälle. SITTEN alko tuon prkle Pirkka kempin kanssa tappelu! Syöttölaite ei pelannu ensin ollenkaan ja sitten ku sai sen pelaan niin hoksasin että pensapumpulta vuotaa pensaa.. Noh eihän sitä tohtinu alkaa hitsailemaan enneku sai vuojon kuriin.. tunnin ettimisen, lemmarin, kymmenen tupakin ja tuhannen kirosanan jälkeen vuoto kuriin ja eiku hitsaamaan. Yhen paikan sain melekeen valmiiksi turattua Ja kaasuloppu.. tulin siihen tulokseen että katellaampa huomena uuestaan.. Yhen paikan sain melekeen valmiiksi turattua Ja kaasuloppu.. tulin siihen tulokseen että katellaampa huomena uuestaan..
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! Viimeksi muokannut kairala : 01.04.2012 07:43 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos putsailis nuo ruosteet pois ennen kuumaliimausta niin ois helpompaa.
Minkälaisen pohjamaalin laitoit ennen kotelosuojia ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jo vain sitä on taas räpelletty rautaa alle ainaku on asepalvelukselta jouettu.
roosteita on korjailtu ja paikannettu lisää.. ainaku yhen saanu tehtyä niin kaks uutta paikka löytyny lissää. eniwei: Nyt tuli turvatankilta ja periltä veettyä huohottimet ylös. palkkihelemat istahtanu alle ja rocksliderit suunnitteilla, mutta ei vielä ole päiväraha antanu myöten laittaa nokko paljon putkia. Putkesta puheen ollen minkälainen homma olis alkaa tekemään turvakaaret koppiin. Häätyykö kattoa käyttää paikaltaan vai miten kaarien päälle saumat? Mistä/mimmonen väännin? Luuppala? tai joku muu tuommonen vissiin vääntää kaaret valmiiksi mutta taitaa tarvia auton paikan päälle, vai tekisköhän net mittojen mukaan ja taa kysymykseksi nousee HINTA?!? Sitten mistä kannattaa hommata noihin römpereihin korjaus sarja? paikalliselle asiantuntijalle soittelin ja arveli että toinen kaasari puonnu pelistä poies.. Ja sitten joku kuva
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nojo!
Taas on jotaki touhuttu. Rankku sai uuen värin pintaan ja noita ruoste korjailuja jatkettu. Alkaa tuntumaan että ainaku saa yhen tehtyä niin on jo kolme uutta oottamassa.! ![]() Mutta yllätävän metsä kelpoista pintaa saa telalla tehtyä! Ensikertalainen ihan yllätty! Kaverin hallilta pelastin ison läjän parlokkeja, jos niistä sais sisälokarit ja levikkeet tehtyä. uus väritys! Tulipa pien kuva! eikhän siitä sen verran näe kuiten
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
onpas tutun näköset renkaat, oli mulla aikoinaan hiluksin alla...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitä mitä!
Rankkuri heräsi talvi horroksesta!?! sytkä sääjelty suurin piirtein kohalleen, kaasarit saatu purettua autosta poies tännää pitäs alkaa tiivisteitä kattomaan uusia paikalleen. Ei ainakaan ensi silmäyksellä ole mistään hankalammista päästä nuot kaasarit, melkeen ku mopetin vehkeet. mutta alko häirittemään vain ku tutkaili noita carbseja niin millä se liikkuttaa luistia ja neulaventtiiliä? Ku vaijeri ei kuiten tule ku kaasuläpälle niin sielä on vissiin joku alipaine hevletti? ![]() Paljon pitäs olla puristukset tuossa krematoriossa?
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |