![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Muttamutta....
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ihan hyvä pointti..ja jos laittaa vnt ahtimen niin hukkaportti vaihtaa paineella pelaavaksi/eikös se yleensä ole vnt:ssä alipainetoiminen
itsellä tulossa jossain vaiheessa vnt ahdin tuohon 1kzt kikottimeen mutta ei tarvihe välittää softista ym...koska on mekaanisella pumpulla
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#3
|
||||
|
||||
![]()
d4d hilux ja alavääntö ei sovi samaan lauseeseen
![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hukkaportti..Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ei.
Meinaan sitä että parhaimmillaan VNT ahtimesta on hyötyä vanhaan nähden,useimmiten vaarana on ahtimen tai koneen rikkoutuminen. Mutta VNT ahtimesta ei ole hyötyä parhaaseen mahdolliseen perinteisesti ohjattuun ahtimeen nähden. Varsinkaan jos tarvitaan paljon tuottoa verraten pienestä koneesta ei VNT ohjauksesta ole hyötyä. Ei kaikki tehdas tekoiset turbo moottorit ole edelleenkään VNT ahdettuja joten ei VNT ahtimen paremmuus ole mikään selviö,yleensä kyllä uudehko VNT ahdin on parempi kuin loppuun riivattu 80 luvun öljykirnu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vm. 2000 TD Hiluxiin lisää syöttöjä? | Hiluximies | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.12.2010 17:46 |
Hiluxiin lisää joustoja? | CityHilux | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.10.2008 12:58 |
Hj:61 :seen Alavääntöä. MITEN? | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.08.2007 05:05 |
Hiluxiin lisää joustoa | HiluMiks | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.01.2006 18:40 |