![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Itellä noista allterraineista jonku verran kokemusta. Oon ajanu talvellakin ja ku nelikon pitää päällä ja muistaa mutkissa ja jarrutuksissa ettei oo nastoja alla niin hyvin pärjää. Ei tietenkään ole nastan veroinen mut jos niissä on vielä 10mm pintaa niin helposti ajaa. Omasta kokemuksesta paremmat ku normi mutiaiset talvella tiellä ajettaessa. Eikä alle 3sataa tkm ajettu saa kovin mätä olla mistään. Mut japsi on japsi.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
at:t ja mt:t on ihan paskoja talvirenkaita! Ei niillä pysy tiellä, uudet cooper discovery stt:t on niinku nastarenkaat pajeron alla :O
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onko kenelläkään kokemusta startin hammaskehän vaihdosta?
Paljonko kustantaa? Yksi pajero olisi kiikarissa mikä nyt kaikinpuolin ok, mutta hammaskehän vaihto edessä.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ottaa koneen pois nokalta, yksi ilta jossei ennen oo tehny.
Irrottelee vauhtipyörän, lyö vanhan kehän pois, lämmittää uuden paikalleen ja vaihtaa kampuran takastefan samoilla savuilla kytkimen kera jos tarvetta, toinen ilta. Kone paikalleen ja kovaa ajoa, kolmas ilta. Osien hinta neljä-viissataa, johon uusi kytkin harakiristä ja uusi kehä timantilta, stefat sun muut harakiristä. Huomaa, että startti kannattaa vaihtaa/huoltaa samalla, sillä paska bendixin ratas syö sen ehjän kehän paskaksi. Vähän niinku mopoon ketjuja vaihtais. ![]() Saman voi tehdä myös kääntämällä vanhan kehän ympäri, mulla ainakin auttoi. Ja saahan sen vauhtipyöränkin irti konetta pois ottamatta, mutta aika vaivalloista.. Maksupajalla varmaan aika hintava remppa, johtuen suuresta työmäärästä, eikä näitä paskakasoja kukaan halua oikeasti laittaa, sotkeentuu vaan kädet..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Päivän paras..
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan- -Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89- -Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86- http://www.mitsubishi4wd.com |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Täytyypä nyt miettiä löytyisikkö tuohon tiloja/apumiestä edullisesti jostain tai sitten täytyy unohtaa ko yksilö. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Käytössä olisi erittäin ahdas monttu jossa onnistuu hätäseen öljyt vaihtamaan henkilöautoon. kyllähän se onnistuisi itselläkin varmaan jos nosturi löytyisi ja voisi rauhassa hommailla.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajoalueen hankintaa | Nerd-O | Chit-Chat | 3 | 20.12.2006 21:14 |
| Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |
| Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 | |
| M: Pajeron vanteet 15" | O/M/V Muut | 0 | 06.02.2004 15:33 | |
| O: Pajeron takalehdet | O/M/V Muut | 0 | 04.02.2004 15:49 | |