Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.03.2012, 09:38
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Värkkäsin eilen pystyputken, vaikka se ei olekkaan paras vaihtoehto tavaran kuskaamista ajatellen. Mutta sitten taas maastossa parempi kun ei ole niin ottavalla paikalla, ja lunta kun kaivaa auton alta niin eipä tartte hengitellä pakokaasuja kun nyt nousevat korkeuksiin Maantielläkin miellyttävämpi ajaa kun ei enää kumise samalla tavalla kuin vanha lavan alle loppunut putki.
Tuohon kun tekee vielä työkalulaatikon ja putken kohdalle verkkopohjan, niin siinä saa kuivattua kätevästi märät kuormaliinat.



Äänenvaimennin on R-sarjan Scanian läpivirtauspönttö.



Vielä pitää tehdä kunnolliset kannakkeet, ja turbolta vaimentimelle 4" putki.

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 05.03.2012 09:41
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.03.2012, 11:01
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Minkäkokoset reiät on Kaanian pöntössä vakiona ja mitä maksaa ?


Miulla oli kanssa tuolleen pystyputki ilman käyrää, ja auto muistutti hetken päästä vihree-mustaa leppäkerttua....muutama startti vesisateen jälkeen riitti. Joku valumareikä enimmille vesille olis ollu tarpeen ehkä.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.03.2012, 11:20
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Oisko ollu 115 milliset reiät, 4" putki meni sen verran väljästi sisään et piti takoa hieman lyttyyn ni sai hitsattua hyvin. Hintaa en tähän hätään osaa sanoa, tuo mun yksilö on pelastettu romulavalta.

edit/ 350€ ALV 0% ja reikä on 110mm.

Kyllä tuohonkin käyrä tulee juurikin siksi että pysyy enimmät vedet poissa putkesta. Eikä se vuotoreikä ole olenkaan huono idea.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 05.03.2012 13:15
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.03.2012, 18:44
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Kardaanin tukilaakeri otti ja hajosi, eihän ollutkaan paikallaan kuin puoltoista vuotta! Kuivaks oli menny, ja varmaan saanu vettä safarilla. Ollappa rasvanippa. Oli se kuulien tukikehikko hävinnyt kokonaan yhtä sentin pätkää lukuunottamatta.



Laakerikaupasta uusi, huimat 25€ kun orkkistarvike maksaa 105€.



Hieman tarvikkeita asennusta varten. Tuo korkea pellin kappale on irroitettu rungosta.



Sovitelevy.



Siinä ois. Toistaiseksi toimii kuten pitääkin, aika näyttää kuinka pitkäikäinen ratkaisu tää on. Mut on ainaki rasvanippa

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.03.2012, 22:06
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Tuli taas lisää remonttia, perkele!

Ajelin eilen muksujen kanssa kotia päin, kun eräässä mutkassa lipsahti ojaan paukahduksen saattelemana. Osin oli ajovirhe, mutta myös sohjo ja ojan päälle aurattu tie tekivät osansa. Siellä makaa:



Ei ihme että pamahti, noin 20 cm tuulenkaato sahattu ojan päällä poikki:



Koko kylki rutussa:



Ensin meni lokasuoja oven taakse, ei auennut ovi:



Saranakin sai osansa:



Oviaukon takana peltiä kaksin kerroin:



Ovi säästyi pahimmalta, mutta kylki painui pari senttiä:





Siitä olikin männyn hyvä jatkaa lavan kimppuun:









Jokohan se olis aika aloittaa flatbedin rakentaminen?

Jos jotain positiivistä, niin tuo jos olis tapahtunu henkilöautolla, niin jälki olisi ollut paljon rumempaa, ja kalliimpaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.03.2012, 15:08
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

jo on keksiny paikan puu olla. melkein ettisin sahaajan ja survoisin sen puun rektumiin ilman karsimista.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.03.2012, 15:55
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Liekö näitä talven myrskypuita... Itse olen kauhulla katellut tienposkia kun puut törröttää todella ikävännäköisesti. Saa nähdä koska tulee kuolettava ulosajo ja ennakkotapaus, metsänomistajan vastuullahan nuo ovat ja pitäisi tienposkista siivota. Tuntui että siinä keskityttiin vain pätkimään ne heti tienreunaa myöten poikki ja tässä kolmen kuukauden aikana ei olekaan monin paikoin edes yritetty saada mitään aikaan.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
cummins, dodge, ram


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttis LJ Gulo Maasturiprojektit 36 24.03.2018 17:53
Ostetaan käyttis JariTi O/M/V Ajoneuvot 4 07.03.2011 13:40
Ostettu Dsl käyttis ranke O/M/V Ajoneuvot 1 03.04.2010 18:20
Ostettu Halpa käyttis karvanoppa O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2009 10:32
NORT:in safarointi päivä 29.8.09 JV73 Tapahtumat 63 22.10.2009 09:18


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).