![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tuosta etujousien käännöstä, mites tuo vaikuttaa ajoon, kun molemmilla akseleilla on kiikut takana = samaan suuntaan ?
|
|
|||
|
|||
![]()
ei ainakaan huonontavasti, siinä vaan korjataan tehtaan suunnitteluvirheitä. esim. jäykkäakseli hiluxeissa riipukkeet on olleet tehtaalta tullessaan tuollatavoin, ja siinä on myös SOA vakiona....
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
seuraavaksi pitäis suunnitella polttoainetankki, että teenkö sen itse ja laitan rungolle vai yritänkö hommata alkuperäisen sisälle tulevan ![]() Viimeksi muokannut tare : 11.02.2013 07:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Minäpä otan tankin irti ja tuon sen 18.3 ja tulen vakoilemaan.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla pitäis olla orgis sisälle tuleva tankki
Jossain lumihangessa hallin pihassa. Oli Muistaakseni aika hyvä kuntoinen. |
|
||||
|
||||
![]()
Jos Tare tarviit, niin nuo saat kunhan haet pois...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85686
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän ton alkuperäisen tankin kanssa pääsis niin paljon helpommalla..
mutta painojakaumaa ajatellen tankki ja akut olis hyvä laittaa taakse etupenkkejä ei kyllä vielä ole, onko noissa korkeakin toi istuinosan sivutuki? mielellään laittaisin penkit joissa ei ole niitä väri taas sopisi takapenkkeihin |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep cherokee xj käyttökunnostusta | ramiss | Tekniikka & Jutustelu | 92 | 26.05.2012 08:31 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |