Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2012, 20:24
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Mitenkäs tuolta nuo 9177 ja 9178 esim.? Näyttäisi menevän ainakin lyhyemmäksi ja iskukin vähän pidempi.
http://www.4x4parts.fi/iskunvaimentimet/mitat.htm

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.02.2012, 20:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.455
Perusasetus

Ehkä sun kannattais pikkasen tinkiä sisäänjoustosta ja ostaa riittävän pitkät? Joku 100mm sisäänpäin sopivilla pohjaanlyöntikumeilla (bumpstopit mieluiten) niin ei ihan täryjyrä ole ajaa edes lujempaa.

Tai sit laitat coiloverit? harmi vaan ettei niitä kait enää saa leimattua, kun nekin kait on ttrafin mielestä niin perkeleen vaaralliset..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.02.2012, 21:22
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ehkä sun kannattais pikkasen tinkiä sisäänjoustosta ja ostaa riittävän pitkät? Joku 100mm sisäänpäin sopivilla pohjaanlyöntikumeilla (bumpstopit mieluiten) niin ei ihan täryjyrä ole ajaa edes lujempaa.

Tai sit laitat coiloverit? harmi vaan ettei niitä kait enää saa leimattua, kun nekin kait on ttrafin mielestä niin perkeleen vaaralliset..
no sisäänjoustosta voi tinkiä... mutta oon jo niin pyörryksissä etten tajua mikä sitte olis sopiva malli
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2012, 11:36
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Onko jotain keinoa selvittää jakoaskin input shaftin tarkka malli irrottamatta jakista autosta? Selviääkö se jollain tyyppikilven tiedoilla?

Aattelin ottaa oman jakoaskin huoltoa varten irti ja sitä varten tarttis metsästää joku sopiva väliaikanen lainaks tai omistettavaks tai jotain.

Autohan on XJ -92 AW4 NP242 4.0HO jne bmw hiv.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2012, 12:59
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Onko jotain keinoa selvittää jakoaskin input shaftin tarkka malli irrottamatta jakista autosta? Selviääkö se jollain tyyppikilven tiedoilla?

Aattelin ottaa oman jakoaskin huoltoa varten irti ja sitä varten tarttis metsästää joku sopiva väliaikanen lainaks tai omistettavaks tai jotain.

Autohan on XJ -92 AW4 NP242 4.0HO jne bmw hiv.
32 spline medium lenght...

kuinka ison huollon meinasit tehdä että kannataako sitä varten pelkästään toista metsästää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.02.2012, 18:28
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
32 spline medium lenght...

kuinka ison huollon meinasit tehdä että kannataako sitä varten pelkästään toista metsästää.
Aattelin että jos jonkin master rebuilt kitin laittas. Sit jos on vara-aski ajossa niin sillä välin vois kattoa oisko siitä muokattavissa 231:n setillä double stick.

Tietty jos ois joku käyttis erikseen vois paskarrella ajan kanssa näitä. Ja jos ois talli. Ja...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.02.2012, 03:23
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
A muokattavissa 231:n setillä double stick.
ööö... TÄ?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.02.2012, 05:26
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
32 spline medium lenght...
Numerot väärinpäin?
Eli siis 23 spline.........
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.02.2012, 13:44
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Numerot väärinpäin?
Eli siis 23 spline.........
joo, näköjään... puusilmä minä...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Niinsiis, jos siitä 242:sta vois tehä kahella kepillä ajettavan, vois hitaalla puolella valita muitakin vetotapoja. Käytännössä tän ilo lähinnä ois että vois avata diffiä kääntyvyyden parantamiseks tai jos nyt välttämättä haluaa niin sais takavedollekin.

Hyvällä alustalla voi tietysti ajella nopeella nelikollakin, mut sille vaihtaminen vaatii aina sopivan mestan siinä missä taas diffin lukko aukee ja sulkee paljon herkemmin pikkusella kaasun ja moottorijarrun näyttämisellä.
tuplakeepijakiksen ominaisuudet on tutut, blazessa semmonen tuli tehtyä.

en vain tiedä lainkaan kuinka semmosta sais tehtyä noihin lootiin missä on alkujaan vaan yks siirtäjälevy, joten jos semmonen keino oikeasti on olemassa niin nyt rupes sitte heti kiinnostaan, onko linkkiä laittaa?

231:n hän saa sitä siirtäjälevyä millä saa 2wd low pykälän, mutta se ei auta tossa 2:lla siiirtäjällä olevassa 242:ssa.

jos on hyvää alustaa niin kyl mulla ainaki menee pikkupuolelta isolle ihan ku vaan siitä kepistä laittaa, toki vähä täytyy nostaa kaasulta ettei oo ihan veto päällä, tosi lyhyet siirtymät tjsp. niin tuuppaan usein vaan 3 tai 4 lootaan ja ajan sillä, menehän se sataa silläkin pikkupuolelle takas laitto vaatii sen lootan n:lle ja pysähtymisen.

Viimeksi muokannut Rytari : 27.02.2012 14:05
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 09:23 (GMT +2).