![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() joo oli ihan hyvät nauhat oikeenpuolen perän stefa vaan vuotaa pitää se vaihtaa vielä. ja jarrupaineen säädin on vähä huonona pitää hakee uus ja mahdollisa jarruputkia ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
joo ja sit tartteis uutta polttoaine tankkii saa tarjota
![]() |
|
||||
|
||||
![]() löytyy mutta ei oo uus oisko 50€ paha 0400151946
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri kysyi uutta tankkia veholta G-vaunuun. En muista millä numerolla se hinta alkoi mutta siinä oli jokatapauksessa neljä numeroa
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja jarrupaineen säädintä olen tulkinnut vähän väärin, tulee halvaks jos näin helpolla pääsee eikä pitäs aina hosuu.. ![]() 50 ei oo paha jos tarvetta ilmenee ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juu, Geessä (miten tän muuten sanois monikossa) on paljon ominaisuuksia, joita äkkisämpi luulis vioiks
![]() On kyllä muuttunu hopeanuoli edukseen !
|
||||
|
||||
![]()
tallilla tapahtuu taas, suurin osa ruostekukista hiottu auki ja uutta kuraa niskaan. satuloiden tiivisteet hain pitää vaihtaa kun kerkee. eilen vaihdettiin ratteja päikseen, tilalle uudempi nahkanen. hyväpuoli on että toi jotenkin vaimentaa tärinää ihan erilainen ajaa ja näyttää uudemmalta
![]() ![]() no tänään kävin muutaman valon malliks ja kasan releitä ym kivaa ![]() Harmi kun tota lunta taas tulee ni tiedä millon pääsee jatkamaan. |
|
||||
|
||||
![]()
kun en mersu miehiä ole enkä tule niin itse puhunut geistä
![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
603, gee, holset, tdi, turbo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mercedes-BJ | peraaa | Maasturiprojektit | 44 | 05.02.2010 02:26 |
Ostetaan Mercedes G | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.12.2009 23:23 |
M: Mercedes... | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.04.2008 17:05 |