![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
joo oli ihan hyvät nauhat oikeenpuolen perän stefa vaan vuotaa pitää se vaihtaa vielä. ja jarrupaineen säädin on vähä huonona pitää hakee uus ja mahdollisa jarruputkia eipä siinä nyt oikeen muuta akuuttii vähän ruostepaikkoja korjailla. takapuskuria pitää rupee suunnittelemaan kun kerkee ja pitää tulla hakee niitä osia kun kerkee hittokun ois tajunnu että eilen kulmassa oli noi ajopäivät ois voinu käydä kattelemas =/
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
joo ja sit tartteis uutta polttoaine tankkii saa tarjota
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
löytyy mutta ei oo uus oisko 50€ paha 0400151946
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kaveri kysyi uutta tankkia veholta G-vaunuun. En muista millä numerolla se hinta alkoi mutta siinä oli jokatapauksessa neljä numeroa
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja anteeksi tää oli vähän liian hätänen, tossakun pimeellä näytti että on saumasta menny muttakun päivä valkeni ja pekka puhelimessa opasti niin näyttäs että jostain letkuista tulis ulos ja saumaa pitkin tiputtaa. just kun tankkasin täyteen niin näytti ettei loppua näy mut kyl se nyt lopetti. ja jarrupaineen säädintä olen tulkinnut vähän väärin, tulee halvaks jos näin helpolla pääsee eikä pitäs aina hosuu.. ![]() 50 ei oo paha jos tarvetta ilmenee
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu, Geessä (miten tän muuten sanois monikossa) on paljon ominaisuuksia, joita äkkisämpi luulis vioiks
![]() On kyllä muuttunu hopeanuoli edukseen !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
||||
|
||||
|
tallilla tapahtuu taas, suurin osa ruostekukista hiottu auki ja uutta kuraa niskaan. satuloiden tiivisteet hain pitää vaihtaa kun kerkee. eilen vaihdettiin ratteja päikseen, tilalle uudempi nahkanen. hyväpuoli on että toi jotenkin vaimentaa tärinää ihan erilainen ajaa ja näyttää uudemmalta
safari teline on nyt se juttu! selvä kuva miltä sen pitäs näyttää toivottavasti se näyttää samalta kun valmistuu muuten se on ruma.. ![]() no tänään kävin muutaman valon malliks ja kasan releitä ym kivaa vähän mittailin ja suunnittelin. materiaalit on valmiina pitäs vaa käydä hakee, samassa rytäkässä melkeen teen takapuskurin uusiks alkuperästä muotoa osittain hyödyntäen mutta silleen että kilpi siirtyy katolle. Harmi kun tota lunta taas tulee ni tiedä millon pääsee jatkamaan. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
kun en mersu miehiä ole enkä tule niin itse puhunut geistä
no vitsi vitsi... tänään tuli karkkilan masuunin kohdalla tämmönen tumma tosi korkeena vastaan.... ei suomen kilvissä. isot renkaat väh 35" komia safariteline ja anopin boksi päälle... komia oli ja kovaa meni 60 alueella joten sinnekkin isoa rengasta nyt ettei ala naapurin pojat hyppii silmille
|
![]() |
| Luokat |
| 603, gee, holset, tdi, turbo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mercedes-BJ | peraaa | Maasturiprojektit | 44 | 05.02.2010 02:26 |
| Ostetaan Mercedes G | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.12.2009 23:23 |
| M: Mercedes... | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.04.2008 17:05 | |