![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuleehan siin samalla sit lisää nestetilavuuttakin, kun pitkät putket tulee lisäksi... tuleeko anturaohajttuna jäähynflekti, vai ihan jatkuvasti pyörivä malli (eli sytystysvirrasta päälle ja pois)?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole aivokapasiteetti riittäny noin pitkälle mutta sittenhän näkee
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jaa, että ei oo vielä niin pitkälle ehditty projetkia viedä... Mut eiköhän se sieltä selviä ku ku siihen asti pääsee ja edistyy.... Ja ohan siin katkasijallisessa se hyvä puoli, että kuskilla ja kyydissä olevalla ei tuu kylmä sitten. Eli lämpöä riittää kapiiniin, kun ei felkti pyöri jatkuvasti... Voi pian tulla kymä -25 pakkasilla, jos ei lämpöä riitä koppiin...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pistää 95 asteisen anturiohjauksen ja pakko-ohjausnappi anturin korkkaamisen varalle niin pääsee talliin asti keittelemättä. Ei oo hankala rakentaa ja pelaavan lämpömittarin kanssa melko varma systeemi.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
voihan tuo olla hyvinkin noin. Sillä aattelin sijoittaa syylärin ja flektin kylkeen että kesä kuumalla saa flektin puhaltaa ulospäin ja talvipakkasilla syylärin läpi puhaltelemaan lämmmpöstä ilmaa kabiiniin
|