![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuulitunnelia joutuupi muokkaan. Ite nostin aikoinaan 3" saman moisesta vehkeestä. Vaihdekeppejä voi joutua taivuttaan/jatkaan. Etupuskurin kiinnikkeet muokata. Ei loppuunsa paha homma ollu ku kaikki osat tuli valmiina sarjassa. Ainut miinus sarjassa oli vaihdekeppien jatkot mallia hitsattavat. Nykyseen luxiin hommasin jenkeistä paremman kepin jatkon:-)
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel Viimeksi muokannut JuuPeri : 07.02.2012 00:00 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korinkorotus nylon | Armo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2011 17:08 |
HJ 61 korinkorotus | Hintsanen | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.07.2010 10:10 |
Hilux -91 4x4 muutoskatsastus renkaat ja korinkorotus | kettuze | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.05.2008 21:42 |
Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |