Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2012, 18:08
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

On ihan normmalia että nopeasti kiihdytettäessä ahdot piikkaa yli kuin normaalisti koska kello ei ehdio mukaan. Tuo pikkuhiljaa ahtojen putoaminen tapahtuu ilmeisesti vedossa? Jos niin silloin kello pääsee ns. hiipimään auki eli jousi alkaa olla hieman kuoleutunut. Korjaukseksi joko kellon kevyt tiukkaaminen,lisäjousi hukkaportintankoon tai kuulaventtiili hukkiksen putken väliin joka asetetaan 0,8bar niin sitä matalemmat paineet ei pääse kellolle jolloinka tuota "hiipimistä" ei pääse tapahtumaan.


Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 06.02.2012 18:11
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron ahdot... jyrden Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2012 21:31
Pajerosta ahdot hukassa japanian rauta Tekniikka & Jutustelu 8 10.05.2009 20:13
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 sds500 Tekniikka & Jutustelu 0 26.09.2007 06:30
LJ:n ahdot alunperin. Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 19 27.07.2007 18:18
ahdot? toppa Tekniikka & Jutustelu 36 27.04.2005 20:49


Sivu luotu: 22:29 (GMT +2).