![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On ihan normmalia että nopeasti kiihdytettäessä ahdot piikkaa yli kuin normaalisti koska kello ei ehdio mukaan. Tuo pikkuhiljaa ahtojen putoaminen tapahtuu ilmeisesti vedossa? Jos niin silloin kello pääsee ns. hiipimään auki eli jousi alkaa olla hieman kuoleutunut. Korjaukseksi joko kellon kevyt tiukkaaminen,lisäjousi hukkaportintankoon tai kuulaventtiili hukkiksen putken väliin joka asetetaan 0,8bar niin sitä matalemmat paineet ei pääse kellolle jolloinka tuota "hiipimistä" ei pääse tapahtumaan.
Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 06.02.2012 18:11 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
| Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
| Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
| LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
| ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |