Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2012, 14:34
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala Näytä viesti
Lainaan tät topikkii hiukan.

-89 HJ61
Kylmällä kelillä (-15C tai enemmän) alkaa nopeusmittari pitämään hirveetä
surinaa ja mittari kiihdyttelee omia aikojaan. Eli oikee nopeus nousee noin viiteenkymppiin
ni mittari kiihtyy johonki sataseen ittekseen vaik oikeesti pysyy nopeus siin viidessäkympissä,
jos lyö kojelautaan ni hiljenee noin sekunniks ja taas alkaa surina ja kiihtyminen.
Heti kun auto vähän lämpee ni vika poistuu.
Mistäköhän mahtaa johtua ja onks jollain ollu samanlaista ongelmaa?
Kokeile rasvata mittarin vaijeri.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2012, 16:03
maakari maakari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.09.08
Sijainti: Pörsänmäki
Viestit: 70
Perusasetus

Omassa 61:ssa hajos takaluukun lukkopesä, asiaa tutkiessa löyty luukun sisuksista sähkömoottori joka yhdistetty keskuslukitukseen, siis kuskin ovessa keinukatkasin jolla kaikki ovet kerralla lukkoon. Takaluukun systeemistä puuttu vain sähkömoottorin ja lukkopesän välinen tanko. Siihen rakentelin tarvittavan osasen vinyylistä, estää lukkopesää painumasta alas.

Ihmetytti miks ei jo tehtaalla oltu laitettu toimimaan tai sit joku purkanu sen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).