![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Sähkötyöt jätän kaverille joka osaa nää hommat täysin, eli ei tuu plug-in muutossarjoja, eikä taida ees saada tähän. En oon ees kattonut että saako tohon Fordin moottoriin mitään valmista sarjaa, jos joku löytää niin ei muuta kuin linkkiä näytille ![]() Chevyn LT1 moottoriin näyttäis olevan noita sarjoja kaupan, kun ei saa laittaa Chevyn moottoria niin ei sit ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lokarit
Mulle tuli juuri jätskikiskaan Moparin alkuperäiset Rubicon mallin lokarit. Tuuman alkuperäisiä leveämmät. Tarvitaanko muovilokarien maalaamiseen joku erityinen pohjamaali?
|
||||
|
||||
![]() Muovi osien maalausta.Lainaus:
Jos ne on taas mustaa muovia niin, pesu ja rasvanpoistolla pesu, karhunkielellä himmentäminen, rasviksella pesu, sitten tarvii vetää pintaan muovitartunta jota saapi automaalikaupoista joko ruiskuun sopivana jotta kili kali pullossa olevana. Sitten harmaa hiontaväri jota ei tarvi hioa jos levikkeet on struktuuri pintaiset, sitten itse väri ja lopuksi lakka. t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En viitsinyt ees omaa ruiskua sotkea, kun se maalaa työkseen noita autoja ja osia niin hinta on kohdillaan eli ei oo mikään lista HINTA ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kiinnostaa
Ongelma on tallilla tuo pöly. Väkisin pölyyntyy. Kiinnostaa kyllä. Hommaanko värin itse? Edellinen on loppu, joten muutenkin pitäisi ostaa lisää.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli kysäsen huomenna että mitä maksaa vai kuinka? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olen kahteen autoon tehnyt kokonaan uudet sähköt ite ja aikaa meni tarpeeksi kauan, että ei jaksais taas ![]() Laitan ite moottorin + laatikon ym paikalle ja kaveri käy ne sit kytkemässä niin se menee helposti päivässä niin ei tartte autoa seisottaa kauan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ongelma on sitten se, että jos haluaa saada alkuperäisen mittariston ja sen kaikki varoitusvalot toimimaan. Siinä ollaankin jo ihan eri tarinassa. Toinen ongelma on se, että onko luovuttaja- auton johtosarjat sen mittaisia että kaiken saa haluamalleen paikalle. Persiistähän nuo sähköhommat joka tapauksessa on nykyautoissa, liittimiä ja elektroniikkaa on niin pirusti ![]() Noihin GM-> Jeep yhdistelmiin löytyy valmiita muutospaketteja sähköihin, ilmeisesi Fordeista ei koska eipä niitä toisella mantereella juuri kukaan käytä. Lainaus:
![]() ![]() Meinastiko pitää alkuperäisen mittariston tuossa?
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Autoon tehään 3-4mm paksuset rosteripuskurit ja helmaputket, ja kiillotus vielä kaupan päälle. Oon harkinnut sellasta että hiekkapuhaltais ton rungon ja sen jälkeen sinkitäis sen niin tulis aika makia ja kestävä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tälle rojektille kuuluu?
|
||||
|
||||
![]()
Odottelee tietoja 5.0L HO moottorin päästöistä
![]() Rosteripuskurit rupee olee kohta valmiit ![]() Tänään pitäis laittaa osia tilaukseen jenkeistä, että kestäis paikat paremmin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep wrangler -88 4.0l | JSJ | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 25.03.2010 10:34 |
Ostettu Jeep Wrangler YJ/TJ/LJ | offroadjouni | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.01.2009 01:10 |
jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 | hiski1 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2007 21:03 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.02.2006 15:51 |