![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tunnin ajamisen jälkeen noin 2 pykälälle ja taajama nopeuksissa laskee noin 1 pykälälle... Eli tuo tärinä ei kuitenkaan johdu siitä että ajetaan liian kylmällä moottorilla vaan ihan jotain muuta...?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sen vaihtoehdon voi kyllä sulkea pois, Tärinän luulisin johtuvan pyöränlaakerista, ristikoista tms akseleihin liittyvästä. ilmeneekö tärinä myös nelivedolla? vai?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ihan sama kusipää se on neli tai takavetosena... Onko kuinka kallis projekti tiedossa noista pyöränlaakereista?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai se kovin kallis ole, Tietääkseni. Tamgearsilta näet hintoja.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jees näyttäs olevan suht halpa homaa... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Termostaattihan on alkuperäinen TOYOTA varaosa?
Mulla ei toiminu mikää tarvike termari kunnolla.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miten se tarvike termarin epätoiminen ilmenee??
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kannattanee ensin kokeilla se kardaani, pyöränlaakerit ei yleensä täristä. Joskus maastossa käydessä saattanut ottaa kardaani kiveen tai kantoon ja mutka on valmis tms. Ei tarvii paljoa kun alkaa vipattamaan. Entisessä ajokissa oli itsetehty kardaani joka alko täristää n. 90 vauhdissa. Sen verran oli epätasapainossa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 lämpö ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2012 22:00 |
HJ61 +xenon ongelma | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.12.2010 17:46 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
Nissan KC:n lämpö ongelma | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2005 21:18 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 |