Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2012, 08:33
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.269
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Niin kauan kun autossa on mekaaninen ohjaus niin kyllä siihen kannattaa panhard laittaa. Tavoitteena on kuitenkin että ohjaus/ratti ei kääntelisi holtittomasti töyssyissä, ja tämä saadaan aikaan nimenomaan sillä että ohjauksen ja jousituksen tangot ovat mahdollisimman saman pituiset ja samassa linjassa. Tämän merkitys kasvaa sitä suuremmaksi mitä enemmän auto joustaa. Tietenkin myös tilan puute puoltaa 3/4-linkkiä panhardilla.
Tätä juuri haeskelinkin eli vaatis varmaan hydrauliohjauksen ettei karkaa käsistä maantiellä. Ja sitähän ei taas sallita suunnistuksessa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty LJ:n tukivarret chemos O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.01.2011 21:33
Myyty G: TUKIVARRET FROM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 07.08.2009 10:27
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
LJ:n Tukivarret BJ 42:een? hoojii Tekniikka & Jutustelu 4 28.02.2008 11:27
O:#J70:n tukivarret Jörmelö O/M/V Muut 0 09.08.2003 20:30


Sivu luotu: 11:14 (GMT +2).