![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Toi hydrauliveto on siitä kätevä ettei takarenkaat kulunu ollenkaan tossa kalllioportaassa... kun ei ne renkaat pyöriny. Eli jossei renkaan ny sudi vitusti ja savua, niin vois kait ne renkaat sentään pyöriä. Ja lyhyt akseliväli hankaloittaa kiipeilyä entisestään. Lisäks toi hydyveto tekee tosta kivien ylittelystä tasamaalla samanlaista kuin ajais automaatilla pitkällä puolella, eli melko ryntäilevää. Mut jos haluaa tehä erilaisen niin sitähän toi on ollu. Ja mielenkiintoista varmaan kokeilla erilaisia ratkaisuja. Mutta ei noitten testivideoiden jälkeen ihan pienellä kehittelyllä hyväks muutu. Mut katellaan ku tulee uutta materiaalia että mihin toi kykenee loppujen lopuks.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sähkömoottoreilla sähäkkyyttä, mutta on tuohon häkkyrään laitettu jonniin verran hydroakin...
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=EmzVWEAD6wA Fiksummalta vaikuttaisi "sähköveto" hydrauliseen verrattuna.
__________________
Jeep ISORY |
#3
|
||||
|
||||
![]()
höh. ompahan hölmön näkönen auto
![]() perkeleen hienon näköstä jälkeä pukkaa ja vehkeet muuteki vimosen pääle mut... koitettu keksiä ilmeisesti uudelleen paras yhdistelmä maastoon ![]() miu mielestä aivan älyttömän näkönen katiska ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eniten otti silmään tossa kallionousussa beadlockit ja renkaissa varmaan kolmatta kiloa painetta??
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 22.01.2012 12:47 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
1:8 RC Buggy | Ex_inkkari | Chit-Chat | 8 | 02.08.2010 20:11 |