Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2012, 18:17
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

En tiiä perhan onko tämä enää voimassa mutta:

(18.6.1993/530)

2. Kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan auto sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan auto katsotaan maastoautoksi (N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokka), jos:

a) se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä; tai

b) se täyttää seuraavat kolme ehtoa:

i) vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi;

ii) vähintään yksi auton akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja

iii) auton laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia.

Eli eikös tuo täyty??

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2012, 18:32
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
En tiiä perhan onko tämä enää voimassa mutta:

(18.6.1993/530)

2. Kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan auto sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan auto katsotaan maastoautoksi (N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokka), jos:

a) se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä; tai

b) se täyttää seuraavat kolme ehtoa:

i) vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi;

ii) vähintään yksi auton akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja

iii) auton laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia.

Eli eikös tuo täyty??
Konttori soittaa Trafiin ja saa langan päähän jonkun speden jonka Mielestä ei onnistu niin siinähän ongelmaa onkin ei saa edes päätöstä josta valittaa jiihaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2012, 18:42
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Sillon kun bertan katastin g luokkaan niin ekalla konttorilla alkoi juurikin tuo lähestymis,jättö ym jahkailu. Kaveri kyllä tulosti tuon pykälän meikäläiselle, ja hetken sitä silmäiltyäni ajoin toiselle konttorille sama lappu kourassa ja sanoin että tällä perusteella pitäisi saada kampe n1g luokkaan ja sillä se sitten onnistui.

Eli taikasanat on yli 2t konaispaino, ja jokapyöräveto. Sekä se tai, sana pitää osata huomata sieltä tekstistä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2012, 21:01
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Massaan ja nelivetoisuuteen koitin vedota. Katsastusmies tiesi asian, mutta vetosi tyyppikoodiin.
Oli soittanut Trafiin, josta eka ihminen oli sanonut että onnistaa ja toinen ettei ilman maahantuojan todistusta. Tiesi että vastaava henkilöautoversio on ollut aikanaan muuten samanlainen, mutta siinä on ollut kytkettävä voiman ulosotto.
Soitin tänään maahantuojalle ja saamieni ohjeiden mukaan laitoin heille asian s-postilla. Saas nähdä kirjoittavatko jotain. Moottorin muutoskatsastukseen laittoivat kuvat ETKA:sta. No ne olisin saanut itsekkin ja lopulta katsastus mies selaili jotain varaosakuvastoa ja totesi asian olevan ok.

Byrokratiastahan tässä on kysymys ja rahastuksesta, asian pitäisi olla täysin selkeä pelkällä massalla ja nelivedolla, mutta joku haluaa olla taas hankala.

Renkaita katsastaessa äijä halusi ajaa pihalla lenkin. Sanoin ettet pihalla saa renkaita painumaan sisään. Sanoi että riittää kun vahän pyörittelee.
Ihme kun ei sanonut mitään pakoputkesta, jolla korvasin äänenvaimentajan
No varmisti se katsomalla ja kysymällä, että kaikki renkaat on identtisiä. Siihen oli oli pakko sanoa, pidätkö minua tyhmänä, visco hajoaa muutaman sadan kilometrin sekarengas ajolla.

No katsotaan jos jaksaa muita muutoksia katsastella, niin siinä menee toi sitten samalla myöhemmin.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2012, 21:49
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No ainakin katsastajan käsikirja viittaa juuri tuohon edelliseen pykälään. Eli jos lukutaitoa on ja homma ei ole vanhentunut niin oisihan tuon pitäny onnistua. Vaiha konttoria.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2012, 21:53
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.267
Perusasetus

Onko naissä mitään lukkoa mikä säästäisi viskoa?
Tai kukaan rakentanut sellaista?
Ja onkos tässä alennusvaihdetta ollenkaan, niinkuin "perinteisessä" jakolaatikossa?

(Kooklella varmaan löytyis mutta just nyt on käsissä niin tahmea läppäri ettei jaksa käydä veivaamaan.)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.01.2012, 22:12
kesämies kesämies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.06.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 146
Perusasetus

tavaralinkkejä rakentajallle:
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLISH/home.html
http://www.vw-t3-bus-shop.de/eng/syn...rts/index.html
http://www.syncro-nutz.com/index2.html
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.01.2012, 22:37
mokkero:n Avatar
mokkero mokkero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Onko naissä mitään lukkoa mikä säästäisi viskoa?
Tai kukaan rakentanut sellaista?
Ja onkos tässä alennusvaihdetta ollenkaan, niinkuin "perinteisessä" jakolaatikossa?

(Kooklella varmaan löytyis mutta just nyt on käsissä niin tahmea läppäri ettei jaksa käydä veivaamaan.)
En tiiä viskoa säästävästä lukosta mutta näihin on rakennettu kytkettävää nelikkoa jossa ei visko ole ollenkaan. Syncron laatikossa on yksi ryömintävaihde normivaihteiden lisäksi, erillistä alennusta ei ole.

Jos on perillä siintä miten tuommosen vempaimen voimansiirto toimii niin erillisen alennusvaihteiston lisäämineen yhtälöön vois olla aika mielenkiintoinen sätös.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.02.2012, 12:50
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Tässä suurimmat ulkoiset muutokset ostohetken 12/2009 ja tämän päivän 2/2012 välillä


__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.02.2012, 13:00
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
"Siihen oli oli pakko sanoa, pidätkö minua tyhmänä, visco hajoaa muutaman sadan kilometrin sekarengas ajolla."

Eiks tää ollu ihan oikea kyseenalaistus, mikäli olit siellä työasussa, ja viä KybelWagenilla....
Juu en ollut työvaatteissa Pitää ensi kerralla mennä lakikirja kainalossa...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mokkero Näytä viesti
En tiiä viskoa säästävästä lukosta mutta näihin on rakennettu kytkettävää nelikkoa jossa ei visko ole ollenkaan. Syncron laatikossa on yksi ryömintävaihde normivaihteiden lisäksi, erillistä alennusta ei ole.

Jos on perillä siintä miten tuommosen vempaimen voimansiirto toimii niin erillisen alennusvaihteiston lisäämineen yhtälöön vois olla aika mielenkiintoinen sätös.
"Decoublerin" voi asentaa joko viscon kanssa tai ilman. Jos visco jätetään pois, tilalle tulee akseli, jolloin ajo-ominaisuudet on kuulemma kuin Hiluxissa, niin minulle ainakin kerrottiin Viscon paikalleen jättäminen mahdollistaa pienen nopeuseron etu- ja taka-akselien välillä, jolloin auto on mahdollistaa kääntää muuallakin asfantoidulla alustalla kuin lentokentällä. (siitä ilm vertaus Hiluxiin) Decopleri säästää viscoa maantieajossa ja silloin kun nelivetoa ei tarvitse. Itse en kuitenkaan ajaisi Syncro Tölkillä, ainakaan talvella, metriäkään ilman nelivetoa, koska sitten kun sitä tarvitaan, saattaa olla myöhäistä kytkeä sitä päälle tai liikaa nopeuseroa akselin välillä.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.01.2012, 22:35
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

"Siihen oli oli pakko sanoa, pidätkö minua tyhmänä, visco hajoaa muutaman sadan kilometrin sekarengas ajolla."

Eiks tää ollu ihan oikea kyseenalaistus, mikäli olit siellä työasussa, ja viä KybelWagenilla....
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot

Viimeksi muokannut Rompe1 : 13.01.2012 22:43
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.05.2012, 12:58
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
En tiiä perhan onko tämä enää voimassa mutta:

(18.6.1993/530)

2. Kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan auto sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan auto katsotaan maastoautoksi (N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokka), jos:

a) se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä; tai

b) se täyttää seuraavat kolme ehtoa:

i) vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi;

ii) vähintään yksi auton akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja

iii) auton laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia.

Eli eikös tuo täyty??
Koska katsastuskonttorilla alettiin aikanaan vaatimaan maahantuojan todistuksia, kysyin asiaa trafista ja sain vastauksen:

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TRAFI
Hei

Maastoauton vaatimukset on määritelty asetuksessa 1248/2002:

6 §

1. M1G- ja N1G-luokan maastoautoksi katsotaan M1-luokan ajoneuvo ja kokonaismassaltaan enintään kahden tonnin N1-luokan ajoneuvo, jos:
a) sen vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä;
b) siinä on vähintään yksi tasauspyörästön lukitusmekanismi tai se on varustettu vastaavalla järjestelyllä;
c) sen laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 30 prosenttia; ja
d) se täyttää vähintään viisi seuraavista kuudesta ehdosta:
i) lähestymiskulma on vähintään 25°;
ii) jättökulma on vähintään 20°;
iii) ylityskulma on vähintään 20°;
iv) maavara etuakselin kohdalla on vähintään 180 mm;
v) maavara taka-akselin kohdalla on vähintään 180 mm; ja
vi) maavara akselien välillä on vähintään 200 mm.

2. N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokan maastoautoksi katsotaan kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan ajoneuvo sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan ajoneuvo, jos se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä, tai se täyttää seuraavat kolme ehtoa:
a) vähintään yksi etu ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi;
b) vähintään yksi ajoneuvon akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja
c) ajoneuvon laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia.


Terveisin,
Mikko Nurmi
Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi
Liikennevälinetekniikka
Tulostin mailin ja kävin uudestaan konttorilla, nyt lukee otteessa N1G. Kerroin ekalla kerrallakin mitä asetuksessa lukee, mutta kun ei ollut lakikirjaa mukana, niin vetosivat omaan mielipiteeseensä tyyppikoodeista ja itse Trafilta saamistaan tiedoista.

Tuohon tai sanaan takertui nytkin ja varmisti että onhan minulla ainakin taka-akselilla tasauspyörästönlukko, jotta tuo TAI sanan jälkeen oleva 25 % mäen nousukyky täyttyy. Piti selventää TAI sanan merkitystä, jonka jälkeen asia oli täysin selvä molemmille, ei vaadita mitään vaihtoehdoista

No ei se G-kirjain tuosta sen enempää maastoautoa tee, mutta voipa vaikka korotella vapaammin, jos siltä tuntuu ja kiva olla OIKEASSA
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.05.2012, 18:53
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No jos ei muuta niin parantaahan tuo ryhtiä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 16.05.2012, 19:37
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
No jos ei muuta niin parantaahan tuo ryhtiä...
En kehdannut muuttaa otsikkoksi maastopakettiauto

Tuolla se makaa pihalla ryhdikkäästi yksi tassu ilmassa odottamassa uusia vetoniveliä. Just ja just sai 48" tunkilla nostettua ilmaan, kun toisen puolen eturenkaan ajoi Bilteman korjausrampille.

Vetonivelet alkoi paukkua ahtimen vaihdon jälkeen, kaipaa isompaa kytkintäkin, kunhan ensin saa sorvarilta isomman vauhtipyörän... No vanhuuttaan kytkin luistaa (alle 10 tKm ajettu) ja ne nivelet hajoavat, eihän VW:n vanhasta 75 hv TD koneesta sellaisia vääntöjä saa, että paikat hajoisi?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 16.05.2012, 20:11
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Riippunee paikkojen mitoituksesta.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 17.05.2012, 01:11
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Nii voihan se olla että wolfgang wolksvagen on suunnitellu kaikki niinkin tarkasti että sitä reserviä ei juurikaan ole. Vaan onkos noissa omat nivelensä vai löytyykö jostain muusta volkkarista samoja tai vahvempia käypäsiä.

Mutta ny kun se on maastoauto niin 150 mm korotusta kehiin ja ne 31" renkaat. Olikos näihin sitä porttaali settiä tehty vai vaan siihen T2:seen???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 17.05.2012, 01:43
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii voihan se olla että wolfgang wolksvagen on suunnitellu kaikki niinkin tarkasti että sitä reserviä ei juurikaan ole. Vaan onkos noissa omat nivelensä vai löytyykö jostain muusta volkkarista samoja tai vahvempia käypäsiä.

Mutta ny kun se on maastoauto niin 150 mm korotusta kehiin ja ne 31" renkaat. Olikos näihin sitä porttaali settiä tehty vai vaan siihen T2:seen???
Kytkin pitää saada ensin pitämään, sitten korotukset ja cooleri. En tiedä mitä hra Wolfgang on suunnitellut, mutta reilun 60 hv hän antaa luvan lisätä tehoa vakio koneeseen verrattuna. Wolfgang ajatteli varmaan, että nivelet voi vaihtaa tarvittaessa, koska varaosiakin myydään kaupoissa?
Kotterolla on nyt ajettu reilut 350 tKm, joten ehkä aika vaihtaa kaikki loput vetonivelet, niin ei tarvitse niistä murehtia enää...
Takapäässä riittää kun pyöräyttää akselit ympäri, niin nivelten pyörintäsuunta vaihtuu. Samahan se olisi edessäkin, kun vaihtaisi puolelta toiselle, mutta kun toinen puoli on jo uusittu syksyllä.

Ei taida porttaalit onnistua Suomessa ja toistaiseksi pärjännyt noilla 205R16 renkaillakin, seuraavat sitten ehkä suuremmat...

Kunhan nyt pääsee muiden maastureiden mukaan joskus, niin näkee paljonko kaipaa oikeasti korotusta ja renkaat suurennusta... "Katuautohan" tämä minulle pääasiallisesti kuitenkin on.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 17.05.2012, 09:29
TT|:n Avatar
TT| TT| ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 163
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Vaan onkos noissa omat nivelensä vai löytyykö jostain muusta volkkarista samoja tai vahvempia käypäsiä.
16" versiossa on isommat ja vahvemmat nivelet, joistakin audeista käy nivelet ja porschen niveliäkin käyttävät kovemmissa koneissa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Syncro Caravelle koppis Tekniikka & Jutustelu 23 12.09.2011 16:05
T3 syncro Heegi Linkit 6 11.09.2011 11:55
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.03.2010 21:46
Myydään G60 Golf Syncro MBG O/M/V Ajoneuvot 6 26.02.2009 10:22
O: Vw Transporter syncro 16" 2d4wd O/M/V Ajoneuvot 5 22.03.2007 16:06


Sivu luotu: 03:03 (GMT +2).