![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jeeperillä on doubler. Japella D44 hybrid D30 kääntöpäillä ja RCV vetareilla. Mie yritän kaittaa D44 akselin RCV tikuilla ja D44 omilla kääntyvillä osilla. Melkoinen sekäsikiö vaan meinaa akselista tulla ja kustannukset on karannut käsistä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kestävyyttä kohtuulliseen hintaan sain kun vaihdoin HDJ:n akselit alle, Sitä ennen oli FSJ:n vakio D44 edessä ja Hiluxin 8" takana. Hyvä puoli Hodarin akseleissa on että voi ostaa vakio-osia......
Doubler + D300 yhdistelmä on vähän pidempi kuin vakio NP-231 tai 242, Eli pitäisi onnistua Xj:hin myös. Tuolla juttua mun toteutuksesta: http://forums.offipalsta.com/showthr...hlight=doubler |
#3
|
||||
|
||||
![]()
cromo ristinivelet + hipotikut kestää enemmän mitä loppu d30 sietää
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuunatun D30 ekselin heikot lenkit on miun kokemusten mukaan noi ristikot sekä välitys lukko päällä peruutettaessa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Tuota jeeperin doubler toteutusta katselinkin jo täällä sekä jollain jenkkifoorumilla (pirates?) Se vain jäi epäilyttämään kun MJ on pidemmällä akselivälillä niin siinä ei tule samalla tavalla tuo takakardaani ongelmaksi. Toisena ongelmana näkisin D300 laatikoiden saatavuuden suomesta, yhtään ei ole tullut vastaan... ...homma näemmä kiinnostaa kumminkin muillakin niin miten nuo toyotan akselit sitten leveyden puolesta sopii XJ:hin? (hilux/hj/hdj/???) meinaan noin katsastuksen puolesta? Itsekkin miettinyt sitä että ois aina parempi jos olis joku suomessa suht yleinen etuakseli johon löytyy vakio-osia kaupanhyllyltä eikä tarvi odotella osia ja katsoa katellisena kun muut ajelevat menemään. ![]() Viimeksi muokannut Hencca : 13.01.2012 19:38 Perustelu: typoja korjattu |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hiluksin etu-akseli oli vähän liian kapea, tuli tarpeeksi levitystä kun vaihtoi ifs navat. Etujouset/kiinnikkeet ei meinannut mahtua kun kääntöpäät otti kiinni jousiin.
Hj sopii paremmin jousien puolesta, mutta murikka on vähän turhan suuri joutui öljy-pohjaa muokkaamaan. muistaakseni hj akselit on hieman kapeammat kun xj omat, ei kyllä muista paljonko? Viimeksi muokannut maze : 13.01.2012 20:09 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Periaatteessahan tuollaista D300 jakolaatikkoa voi pyöritellä kumminkin päin sen mukaan onko etuperä kuskin vai apparinpuolella... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
haulla löysin
hilux 140cm hj 146cm hdj 160??. xj 150cm? muistin varanen tieto. edit: nuita d20 taitais löytyä enemmän ihan suomen maastakin, mutta hitaan puolenvälitys taitaa olla harvempi? Viimeksi muokannut maze : 13.01.2012 20:26 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |