Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2012, 12:13
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

tämähän on hauska projekti tuo volsun kone on ihan törkeän naftapihi... Mulla olis siihen sopiva, kunnostettu GTD syöttöpumppu jos kiinnostaa piristys- ja turbotusprojekti

__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.01.2012, 13:00
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Turbo tuo on. Idea olikin että jos sais kohtuu pirteen? ja silti vähän taloudellisemman kun esim. sd33 Pumppu on 10mm nestepäällä ja keulalle kiinan cooleri, ahdin tulee ekaks vakio.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.01.2012, 17:17
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

jaa niin, kattoin väärin... Ja GTD pumpussa on vakiona 9mm nestepää, eli ei taida siitäkään olla hyötyä ;D

Mikäs ahdin tossa on?
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.01.2012, 14:17
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki Näytä viesti
jaa niin, kattoin väärin... Ja GTD pumpussa on vakiona 9mm nestepää, eli ei taida siitäkään olla hyötyä ;D

Mikäs ahdin tossa on?
Tuo lavan reunalla nököttävä to3, Professional motor on sitä
jotenkin päivittänyt aikanaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.01.2012, 19:11
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Taas päivä meni tuo laitoksen kanssa, hitaan oloista kun kaikki pitää soveltaa.
Ohjaustehostimen pumpun kun saa vielä soviteltua ja koneen korvakkeet niin pääsee mallailemaan paikalleen. Niin ja tietysti jeepin lootasta rupes vuotamaan kytkinakselilta öljyä, sinne pitäs tilkkeet keksiä. Onko hajoita ja hallitse kuvia tuosta ilmeisesti ax-5 lootikosta? Tai jopa sattumalta tietoa millanen tiivistys siinä kytkinakselilla on? Etummaisen murroksen laakerikuppeja tarvittas kanssa, kadonnut taistelun tiimellyksessä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.01.2012, 19:21
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Osan nro. 35 sisäpuolella on stefa kytkinakselille.

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.01.2012, 20:21
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Osan nro. 35 sisäpuolella on stefa kytkinakselille.
Kiitoksia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tekniikan vaihto? haapja Tekniikka & Jutustelu 0 31.01.2008 01:18
Tekniikan vaihto 2,6+man -> 3,0+aut Pajeroon. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 29 16.05.2007 11:21
tekniikan vaihto / prosenttikyssäri mki Tekniikka & Jutustelu 3 26.07.2006 23:16
Hj:n tekniikan vaihto Tekniikka & Jutustelu 0 12.05.2005 20:30
Tekniikan vaihto!!! Tekniikka & Jutustelu 1 03.05.2005 21:36


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).