Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2011, 22:12
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Liukua nitkuteltu ja sieltähän se vika tais löytyä... väljää vähän etu jortaanin liussa.

Joulupäivänä tuli vaihdettua vesipumppu ja venttiilikopan tiiviste ja samalla vanha puskuri pois ja uuden toteutus sai alkaa.

Tojon mekaaninen vinssi olis tarkoitus heittää nokalle. Kaikki hilppeet ois toteutukseen mutta kun kerkeis joskus .... Viimesen viikon oon oikeestaan vaan suunnitellu rojektia ja vinssin kiinnitystä, että olis kerralla kestävä. Samalla pohtinu kuinka alavesiletkun ja tehostimen putkien vienti ois viisain tehä ? Koria kun ei oo nostettu yhtään ja ei tulla nostamaan.

Kaikki vinkit ja neuvot tän kans on kultaakin kalliimpia Rojekti toteutetaan täysin oman suunnitelman mukaan kun en oo ainakaan vielä onnistunu löytään kuvia tai mitään rojekteja vastaavasta toteutuksesta

Etuylitys kasvaa kyllä vinssin verran mutta... Kasvakoot Tuossa kuvia.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	25122011029.jpg‎
Views:	535
Size:	95,2 Kt
ID:	23901   Click image for larger version

Name:	25122011030.jpg‎
Views:	535
Size:	96,1 Kt
ID:	23902  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.12.2011, 20:15
Nevakiitäjä:n Avatar
Nevakiitäjä Nevakiitäjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.10.06
Sijainti: Lapua, Finland.
Viestit: 112
Perusasetus

Saat upotettua vinssiä vielä syvemmälle kun katkaiset syylärin etupuolen palkin
ja laitat toisen palkin päälle uuden ja maskin alareunasta pala pois , muistaakseni
etupään pyöreän poikkipakin pitää katkaista ja sitten vähän pyörääyttää sitä jotta
saat vinssin kartaanin kulkemaan paremmin, korkeus muuten näyttäis hyvältä
Sitten teetät laipan ulosoton aksilaan , tee vivusto kytkentään se oma vaijeri pakkaa
takuta suht paljon .
Kartaaniin tukilaakerille reilu pukki ,pakoputkia pitää pikkasen modata että mahtuu
menemään. Kuviakin voin laittaa viikon loppuna jos tarvetta meikeläisen toteutusesta

Itse tykkään mekaanisesta kun se on niin hiton nopea ja voimakas , kun välitykset on laatikossa niin vinssi vetää hitaan ykkösen kanssa melkein samaan tahtiin .

eikun mukavia ratustelu hetkijä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.12.2011, 21:32
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

No perskele

Vivusto tarvii tehä juu ja pakoputkea hieman modata että sopii kulkemahan. Kartaaniin hain tojotan ulostosta laipan mikä sopii patuun suoraan. Etummaisen poikkipalkin asemointia kans vähä kattelin että tarvii muokata ja vesiletkun ja tehostimen letkujen paikkaa muuttaa.

Kuvat olisi tosi hieno homma jos viittit laittaa johonkin näkyville niin sais vähä tukee omille visioille että kuinka tulee kestävä Mekaanisen haluan juurikin noista syistä ja ei tarvi pelätä virran loppumista tai lämpenemisiä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paatrolli rojektia titanix Maasturiprojektit 9 01.01.2011 21:15
Geeärrä rojektia tdic-89 Maasturiprojektit 26 21.12.2010 16:22
Napero rojektia Givelä Maasturiprojektit 3 17.09.2009 18:08
Campo rojektia 4x4opel Maasturiprojektit 1 20.11.2007 14:46
Datsun rojektia Sag Tekniikka & Jutustelu 12 29.07.2005 10:54


Sivu luotu: 10:56 (GMT +2).