![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Henkilöauton (M 1) kattovalotLienee tuohon ensimmäiseen vastaukseen uskominen:........... Minun käsittääkseni henkilöautossa (M1) ei voi olla kattovaloja. Mutta jos ASIALLISESTI, NIMENOMAA työvaloja, niin katsurilla voi olla niskat niin jumissa, ettei se huomaa....... N1 pikkusen helpompi?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eiköhän se riipu taas aika paljon inssistä.
Omalla kohdalla kävi 1v sitten:inssille ei kelvan työvalot katolla mitkä näyttävät eteen. Ja kumminkin oli kyseessä huoltoauto.(N1G) Eikä auttanut vaikka kuinka sanoin että saavat olla siellä. Nyt löytyy "dokumenttia" seuraavaan katsastukseen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lisävalot katolle? | Maastorauta | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 31.05.2016 17:35 |
| m:lumiestettä katolle | vertti | O/M/V Muut | 2 | 16.12.2007 20:20 |
| sähköpistorasia katolle? | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.12.2007 01:08 |
| Katolle sähköt | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.01.2006 18:11 |