Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2011, 03:02
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Henkilöauton (M 1) kattovalot


Lienee tuohon ensimmäiseen vastaukseen uskominen:...........

Minun käsittääkseni henkilöautossa (M1) ei voi olla kattovaloja.

Mutta jos ASIALLISESTI, NIMENOMAA työvaloja, niin katsurilla voi olla niskat niin jumissa, ettei se huomaa.......

N1 pikkusen helpompi?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.12.2011, 09:32
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Eiköhän se riipu taas aika paljon inssistä.
Omalla kohdalla kävi 1v sitten:inssille ei kelvan työvalot katolla mitkä näyttävät eteen.
Ja kumminkin oli kyseessä huoltoauto.(N1G)
Eikä auttanut vaikka kuinka sanoin että saavat olla siellä.
Nyt löytyy "dokumenttia" seuraavaan katsastukseen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisävalot katolle? Maastorauta Tekniikka & Jutustelu 28 31.05.2016 17:35
m:lumiestettä katolle vertti O/M/V Muut 2 16.12.2007 20:20
sähköpistorasia katolle? cremel Tekniikka & Jutustelu 17 04.12.2007 01:08
Katolle sähköt Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 14 17.01.2006 18:11


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).