![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() tuntuis fiksulta vaihtaa kerran vuodessa tai 10-15 tuhannen välein, silleen ite teen ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Käyttöohjekirjan mukaan tuleville keleille voisi olla 10w-30/10w-40/10w-50 sd tai parempi öljyluokka ja itse en hirmu putsaavaa oljyä laittaisi koska karsta lähtee liikkeelle ja tukkii jotain pian mihin pitäisi öljyä päästä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Valtra cr, Shel rimula, tms puoli synteettinen itsellä pelas hyvin eikä juuri lisäillä tarvinu 15 tuhannen vaihtovälillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
omis hojois oon käyttäny delvac 1400 super 10w30 ja hyvin on pelittäny..
|
|
|||
|
|||
![]() Suodatin ja öljy?
Kysyvä ei tieltä eksy! ?
Tuolle 12h-t:lle käy lähes kaikki nykyiset öljyt. Onko sinulle tietoa mitä öljyä aikaisemmin käytetty? nimittäin jos jollain halvimmalla ajettu, (siis pesuominaisuudet vähänkään kyseenalaiset) niin silloin "paskapommi" voi laueta. ja tuo "paskapommi" on joko huonoilla/ ylipitkillä vaihtoväleillä öljyillä tapahtuva likaantuminen, siis jokapaikkaan alkaa telittymään paskaa, siis sellaiseksi hunnuksi ja kun koneeseen lasketaan nykyiset PESEVÄT öljyt, niin suodatin menee tukkoon, ja ylipaineventtiilin kautta paska etenee.... joka sitten kasaantuu joko kampiakseliin kk-laakereiden öljykanavaan tai muualle.... Ja minun henkilökohtainen neuvo: (siis jos et tiedä historiaa) pistä talveksi Teboil shbd 10w-30 tai 5w-40 ja vaihda öljynsuodatin usein siis öljyn vaihdon yhteydessä, ja n.200km maantieajon jälkeen ja 700km ajon jälkeen ja sitten 2500km. öljyt ja suodattimet(en ostanut kuin dsl-suodattimen tappikosken tb:ltä, mutta oli halvempi kuin Oulussa tarvikeliikkeessä ![]() ![]() Toki minä en osta öljyjä tuolta tb:ltä, mutta käy kattomassa, shbd 20l pömtössä sopuhintasta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tuleepa taas monen laista tietoa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mitä mieltä teboilin öljyistä?
Aika paljon kuulee että ois aivan koneen pesu öljyjä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hoojii 60 ei käynnisty!? | maurichia | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 23.01.2011 12:22 |
Myyty Hoojii 60 -84 | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2010 07:35 |
Ostettu Hoojii 61 laatikko | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.02.2010 19:25 |
Myyty hoojii | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 05.09.2009 17:08 |
HOOJII:n vetely | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.07.2007 11:49 |