![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
eli kestää laitaa 40" ettei rupee loikkimaan liian lujaa
|
|
||||
|
||||
![]()
413 Suzukissa noin 92 niin jaksaa just 33:sia pyörittää.
|
||||
|
||||
![]()
niin voiman lähteenä toimii 4l 6syl td
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on n 99 välityssuhde ja 39,5" renkaat ihan kiva ajella, ennen oli n.80 ja ei ollut huono kyllä silloinkaan eli voit huoleti laittaa 40" renkaat alle, mutta sitten pitää laittaa kuvia nähtäväksi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
pistetään kuvia sit nähtäväks kun on jotain kuvattavaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mitkäs on hj61 vakio välitykset ja kellään tietoa häkkisen tekemästä jakolootan välityksestä
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on bj-40:ssä 3b motti ja välitykset noin 68, ja 38" tsl swamppereilla
kierrokset loppuu lumihangessa peruuttaissa kesken. -> no 4,88 perävälityksillä ja isolla puolen kyllä kaivaa ![]() ja ei vielä ole tullut niin pahaa paikkaa, että voima olis loppunut kesken, toki joskus olisi voinut mennä himppu hitaamminkin. |
|
||||
|
||||
![]()
muistaakseni n.36 on vakiovälitykset.
|
|
||||
|
||||
![]()
GAZ66 kokonaisvälitykseksi olin laskevinani 83.659 kun mietiskelin tuota moottorinvaihtoa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ykkönen 6.48 x jakis 1.98 x perät 6.83. Meillä on nyt joku luku eri.