Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 19.11.2011, 18:54
Sam66 Sam66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.03.09
Sijainti: Läyliäinen Kanta-häme
Viestit: 200
Perusasetus

Mulla on työn alla 31.10.1990 käyttöön otettu mitsu pajero 2,5d 7-hengen henilöautoksi rekisteröitynä. Olen miettinyt katsastanko pakuksi vai huoltoautoksi. Mitsun omamassa on 1920kg tollasenaan ja menneisyydestä on jäänyt mieleen sen verran että yli 1800kg painavavalla pakulla ei saa ajaa 80km/h lujempaa? Sen 120kg roinaa tuosta saa tarvittaessa kyllä helposti pois. Pakuksi muuttaminen muutenkin kiinnostaisi koska ei tarvitse pitää huoltoauton varustusta mukana, mitenköhän tää menee, onko kellään kokemusta samanikäisen pitkän pajeron muuttamisesta ja mihin pitää varautua muutoksen jälkeen? Sen verran tiedän että pakuun saa penkit takaisin halutessaan, mutta pitääkö tuon ikäisen auton täyttää niitä pakun tilavaatimuksia...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Harrasteauto verotus Möttis Chit-Chat 28 13.02.2011 17:39
Maasturien verotus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 02.02.2011 19:24
O: halpa huoltoauto tai paku natoli O/M/V Ajoneuvot 6 24.03.2008 21:04
Huoltoauton verotus ? cremel Tekniikka & Jutustelu 4 19.10.2006 18:13
verotus muuttuu (?) las-c Tekniikka & Jutustelu 8 25.10.2004 22:57


Sivu luotu: 21:45 (GMT +2).