![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
hoplaa! ei vissiin kukaan osannut vastata tohon edelliseen viestiin ![]() nyt tolla patrollilla on tullut tahkottua jo reilu 6tkm ilman ihmeenpiä murheita. viimeset 2viikkoa ja n1000km oon ajanut orkkispaineilla.0,6bar, ja ennen tuota paineet li noin 1.3bar max. ilman kuormaa ei suurempia eroja vedoissa tunne. syötöt pitäs olla samat millä toi edellämainittu teholappu saatiin.. max väännön kohdalla ahtoja oli noin 0.8bar mutta.. tommosen huomion oon tehnyt että paineista riippumatta paremmin vetää paremmin kun nostaa kaasupoljinta pohjasta noin sentin ton huomaa parhaiten kun ohittaessa lähtee 5:lla vedättää ja silloin kikkailee polkimella.liekköhän tossa pumpussa jotain vikaa vai onko ruuvit vaan pyöritelty päin pershettä.. tai voisko ennakonsäädin kummitella noin.. tai onko toi turbo liian pieni? kaasupohjassahan toi mittaus varmaan tehtiin ja soppahan siitä silloinkin ainakin loppui kesken.. eikä se edelleenkään savua ahdon aikana. aika hyvin se nytkin liikkuu mut eihän se kait noin kuulus tehä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jos sulla on se vakio turbo niin on takuulla liian pieni, pakopaine mittari kertois karun totuuden miks kiihtyy osakaasulla paremmin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 5,7l mokin syöttö | timppat | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2011 16:16 |
| 2L-T syöttö ruuvi | J.L | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2009 15:16 |
| 2l-t syöttö koro | Heegi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2009 09:52 |
| Hj 61 syöttö | Viltsu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.07.2008 15:20 |
| Blaaserin syöttö | joker | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.08.2005 09:51 |