![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() jotakin päivitystä on tilanteeseen tullut..
Lainaus:
oli teflonpinnoitteiset männät ja runkolaakereissa ei enää ollut täyttä öljyuraa. Oli jätetty pukin puolelta ura tekemättä jotta kantokykyä saataisiin lisää. Ja muuten, motti on iso klöntti köykämiiniä... ![]() Tuolla muutama juttu aiheesta: http://www.kolumbus.fi/sami_partanen...oriremppaa.htm Kävi tuo turbottaminen itselläkin mielessä, mutta antaahan nyt ajan ja rahojen kulua muualle....
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen viritys on tällä hetkellä työn alla (hieman suttunen kuva profiilissa). Turbona Volvosta pihistetty perus TO3:n. Paineita ollaan saatu 1,2 bar ja toimii + kukkuu suht iloisesti. Kaasari kaipaa "hieman" säätöä, tulpat tuppaa nokeentumaan suht herkästi.... En tiijä tarkalleen mistä johtuu, koska edellisen moottorin kanssa (pakkasukko halkas lohkon) tulpat oli ihan ok. Silloin oli kyllä 6:n tulpat ja nyt 8:n. Ja toinen ero on sytkäpuolessa, aiemmin Uazin orkkis kärjellinen ja nyt Edisboksi Megaruutan ohjaamana. Oisko CCCP tuotteessa ollut sittenkin parempi loimu?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pari turboa. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 14.02.2011 09:00 |
turboa..:) | Anfi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2009 21:27 |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |