![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Oman geen sain tänään oikean korkoon niin siinä samalla katselin että helpoin taitaa olla kun siirtää niitä jakareitten kiinnityksen muuttaminen. Joku edellisistä omistajista oli viilannut jo jakareitten kiinnitys reiät soikeaksi niin oli saanut vähän kääntymään akselia
|
|
|||
|
|||
![]() Hermot menee kohta noihin huijareihin
Eikö kellään rehellisellä satu olemaan vaikka koko akselia varaosiksi, nyt ei ole tullu tarjouksia kuin huijareilta... Tuolta voi lukea lisää... http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=805643
|
|
|||
|
|||
![]()
Pitää tännekin muistaa roikellella menneistä tapahtumista.
Kovasta etsinnästä huolimatta ei napajuttu edennyt eli laitoin kulman nippuun vanhoilla rojuilla ja kempin liimalla... Eli Himalajalla tuli käytyä Mersuu ulkoiluttamassa ja posetiivinen maku jäi suuhun eli laitos antoi melkein ongelmatonta ja varmaa kyytiä särkymättä. Ainoo ongelma oli kummitteleva startti joka päätti lakkoilla ajoittain... Jarrut on mielestäni onnistuneet kun uittamisesta ja kurasta huolimatta pitoa oli yli tarpeen ja käsijarru piti mäkilöissä hyvin. Harvinaista herkkua jos vertaa edelliseen levy/rumpujarruun nivassa. Rengastus on liukkaan makuinen, leikkuria on näytetty kisan jälkeen kuvioon ja seuraavaa testiä odotellaan, onko muutakin vaikutusta kuin optinen harha pitävyydestä ja katu-uskottavuutta lisää.... Pesuhommissa Sunnuntaina heti puolenpäivän jälkeen oli jo kardaanikin rasvattu. Sisäpesun kanssa ei pidä ujostella Uusi kuvio rillukoihin |
|
||||
|
||||
![]()
Mitkäs pohjaanlyönti kumit teillä on tässä edessä? Kun itse olen nyt puuhastellut tuota 603 tuonne konehuoneeseen niin näyttää siltä että taitaa ottaa kiinni maksimi sisään joustossa
|
|
||||
|
||||
![]()
Ihan ne on ne aidot ja alkuperäiset. Akselissa on korotuskakku eikös siulla oo sorvattu kakkara yläpäässä joka ei rajoita joustoa
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siellä sellanen kakkara. Kymysys mikä on tuolla kone huoneessa iskari tornin sisässä sellanen pikkunen (voisin veikata solenoidiksi) sylinterin muotoinen sähkö härpäke mihin tulee kaksi letkua? Paha mennä arvailemaan kun siellä on aluksi ollut se 5 pyttynen 300 ja sitten se 280 bensa ja näiden tuloksena konehuoneessa on paljon ylimääräistä. Onko näissä sammutin siinä vai virtalukollako se yhdistää letkut?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |