![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pitää olla tiivis ahdin jos kaasari laitetaan imupuolelle, saattaapi alipaine muuten imasta hitusen ölppää laakereiden läpi. Joku vanhan turbosaapin k-jetti vois olla hyvä aihio jos sähköruiskuja vierastaa, tosin imusarjan tuohonkin joutuu tekeen että saa suuttimet kiinni.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä en sitten tuommoseen "imu-turboon" laittais mitään kuulereita kiinni. Tuntuis että bensa pisaroituu sinne kiinni...
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä turbokäyttöön oleva kaasari on turbovolvon zenith,sellainen oli kaverin jäärata autossa ja toimii ihan hyvin. Kestää koviakin paineita,plenumi vakiona ja varmasti riittää koko tuollaiseen UAZiin,ja hintakaan ei hirvitä,just toinen kaveri osti sellaisen 60€.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vissiin nuo su kaasuttimet ois muutenkin aika yksinkertasia paineistaa..Vaan mitenkähän lie koneen alakerran laita,kestäneekö se ahtamista??? http://vbcf.fi/gallery/show.php?dir=FD_turboventora ..tuolla kiva turbo ventora,gallerian kautta joutuu menemään.. Viimeksi muokannut peedro : 01.10.2011 09:39 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuo k-jetti on kyllä ihan pätevä ja helppo ruisku vaan heittää paikoilleen. ainoa on siinä suuttimien istutus imusarjaan eli alumiinia pitää saada hitsattua tai sitten tekee ihan raudasta kokonaan uuden..
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Kaasari.....
On tosi, että esim. mekaruuta maksaa, mutta tuotta ruiskulla päästään
parista ongelmasta eroon. Joten suosittelen SÄHKÖ Ohjattua ruiskua kaikkiin bensalla kulkeviin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei pitäs taas puuttua asiaan
![]() Uskoisin sen UAZin moottorin olevan tehty raudan ääressä. Kiertokanget on varmaankin heikoin kohta mutta jos pysytään alle yhdessä kilossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Harmi kun se on niin matalapuristeinen. Olis parempi jos käytät alle kilon paineita että kone olisi lähempänä 10:1 puristeinen niin pienistä ahdoista olisi hyötyä enemmän, mutta toisaalta jos laitat kaasarilla ja perinteinen jakajasytkä ohjaamassa niin ihan hyvä että on matalapuristeinen. Laita ylipaine kello myöhästämään sytkää niin moottorin käyttö ikä kasvaa. Siellä männän päällä on oltava se paine muodostuu se sitten puristuksesta tai ahtamisesta viittaan tuohon ylempään tekstiin purituksista ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pari turboa. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 14.02.2011 09:00 |
turboa..:) | Anfi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2009 21:27 |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |