Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.09.2011, 13:59
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

itse olen alkamassa kallistua tuon mittarivian puoleen, on nimittäin todella nopeita nuo heittelyt. pitänee yritä filmata sitä illalla.

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.09.2011, 17:58
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
itse olen alkamassa kallistua tuon mittarivian puoleen, on nimittäin todella nopeita nuo heittelyt. pitänee yritä filmata sitä illalla.
mulla ei ollu kun jossain 400-550astetta sillon ennekun se kone särky
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2011, 20:20
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

hmm. pitänee tarkastaa että venttiilit ei kanna.. ja sitten huomionarvoisen nuo pakosarjat, sekä mittauspisteet. itsellä peltisarja. missä lyhimmät putket vain 70mm pitkät ja anturi on kollektorin keskellä neljän putken yhtymäkohdassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.09.2011, 20:57
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
itse olen alkamassa kallistua tuon mittarivian puoleen, on nimittäin todella nopeita nuo heittelyt. pitänee yritä filmata sitä illalla.
Mikä on todella nopeeta, alle sekunnissa 600-1300°C? Jos näin, niin varma mittari- tai anturivika, ei tuonkaltainen K-tyypin anturi niin nopeesti oikeesti voi reagoida. Ja toi 1300°C on ihan järkky lämpö, kyllä siinä olis mäntä muutamassa sekunnissa valmis. Ei mitenkään muutenkaan tunnu mahdolliselta LJ:stä tollasia lämpöjä saada.

Edit: ja kai me celsius-asteista juteltiin? Fahrenheitteinahan noi sun lämmöt olis just kohillaan.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 01.09.2011 21:02
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2011, 05:22
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

puhutaan sekunneista. ja celssiuksista. muuten olisin 100% varma anturiviasta mutta kun ajossa se nousee tasakaasuajossa siihen 800 asteeseen niin siinä liikkuu taas normaali vauhtia mutta sekunnissa tappiin. epäilen itse että olisikohan voinut kuori sulaa anturista ja sais nyt suoraan lämpöö tai jotain. tänään mitattava venttiilivälykset kaiken varalta.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2011, 10:55
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

1300*C niin alkaa tuo rauta olemaan suht juoksevaa....

Ei muuten, mutta aikanaan B-ryhmässä ja RC-sarjalaisissa paukuilla saatiin pakopesään 1200*C lämpötila kun paahdettiin polttoaineet suoraan koneesta läpi (jäähdytettiin mäntiä!!!) ja sytkällä sitten palamaan ahtimessa, jottei ahtopaineet kadonneet "moottorijarrutuksessa" (????).
Tietenkin, käyttihän Toyotakin A-ryhmäläisissä sitä vanhempaa paukkua, jossa oli ihan oma suutin turbolle, kun päästi kaasun pois, nin silloin tavaraa suoraan ahtimeen!!!!

Vaihda se anturi nin alkaa taas järjelliset arvot näkymään!!!

Ja siistiä työtä edelleen!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.09.2011, 14:34
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus


2L-T


kaikkea 2L 2L2 ja 2L-T osaa


6 pulttisia vauhtipyöriä useampi ja yksi 8pulttinen vauhtis. massalevyjä, yhdessä lukee teksti vielä kitkapinoissa.. eli uusi ja asetelmia suuri läjä.
nokkakeppejä vapariin sekä turbopon ja mäntiä veiveineen useampi sarja


tuossa läjässä myös kaikkea. suurta ja pientä suutinta. venttiilikoppaa, imu ja pakosarjaa, turbomallin imu ja se kannen yli menevä putki. keinuvivullinen kansi.

Jos tällä määrällä talven yli pääsisi
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.09.2011, 17:18
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

fiilis onku pikkupojalla jouluaattona? hyvältä näyttää
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.09.2011, 06:39
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

no jo on tavarata.. noista vaan kasailet valmiiks parit moottorit niin senkun vaan viskelee paikoilleen kun särkyy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).