![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Neonissa on yhtä paljon jenkkiosaa kuin lähes missä tahansa muussa amerikkalaisessa kipossa samalta ajalta. Moottori on ryslerin suunnittelema ja sitä on myyty mm. 2 litraiseen eclipseen. Eli melkeinpä toisin päin. Ohjaustehostin ja valokytkin on varmaan suoraan 70 -luvun Dartista ![]() ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Belvidere_Assembly_Plant Sattumoisin ostin 850 Volvon Neonin jälkeen. Mihin sitten vaihdoin uudehkon moottorin V70:stä vanhan räjähdettyä (B2524S, sama motti molemmissa). Alta 9 on todella vaikea päästä, saa ajaa kuin kusi sukassa. Melkeinpä kymppi menee väkisin kun töihin ja takas sahaa. Jossain Ivalon reissulla vahingossa voi hetken mennä kahdeksan alle mutta alle seitsemän ei koskaan. Korjata saa kyllä ihan koko ajan, jos ei muuta niin koiranluita ja puslia saa aina olla repullinen hyllyssä. Luulisi että 15 vuodessa ne samat hiton osat olisi saatu kestämään kohtuullisen ajan.. Ei neoni mikään meikäläisenkään ihanneauto ollut, hyvä ja luotettava kauppakassi ja muotoilun kukkanen ![]()
Viimeksi muokannut Reisrdok : 01.09.2011 09:29 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuo taitaa olla kaikissa nykyajan autoissa. Niitä hemmetin puslia saa vaihtaa joka vuosi uusiin. Kestääkö ne missään merkissä?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kai sitä täytyy ruveta tojotamieheksi vallan ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Työkamulla mun vanha E-Carina -92, reilu 400 tkm menty alkuperäisillä nivelillä ja puslilla, pakoputkella ja iskareilla. Renkaita ja jarrupaloja/kenkiä/levyjä on vaan tarvinnu vaihtaa. Niin, ja pahuksen vesipumppu ja kytkin ei kestäny kun n. 330 tkm. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sama vika meikän hiacessa. 18 vuotta ollu perheessä ja 411tkm mittarissa, ja jo nyt joutuu vaihtamaan uudet alapallot alkuperäisten tilalle. Sen sijaan muut iskarit, raidepäät ja puslat alustassa on vielä alkuperäset. Ei ihme, että ovat niin suosittuja afrikassa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tarina alkaa ameriikan ihmeen katsastuksesta ja päättyy tojo-miesten keskinäiseen kehuun
![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- yksi sanoo että auto on susi - toinen sanoo että ei se ole edes amerikkalainen - kolmas sanoon että amerikkalaiset ei kestä - lopputulos on se että toyotan puslat on parhaimmat Mutta pääasia että kaikilla on hauskaa ![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#10
|
|||
|
|||
![]() Noilla eväillä ajo-omunaisuudet jo nollassaLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yksi täysin turha testi lisää katsastukseen niin saadaan lisää hilloa. Sitähän tuo vain on. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta muutoin topicin keskustelu on jälleen kerran tosi tasokasta ![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei niissä oo järkeä, ainakaan jenkkien ja japsien kohdalla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
katsastus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.05.2009 21:18 |
SOA:n katsastus | -Captain- | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 05.05.2007 15:22 |
OT: edit. käyttö kinnerin kierrokset hukassa. | jv | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.12.2006 20:04 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |