![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Neonissa on yhtä paljon jenkkiosaa kuin lähes missä tahansa muussa amerikkalaisessa kipossa samalta ajalta. Moottori on ryslerin suunnittelema ja sitä on myyty mm. 2 litraiseen eclipseen. Eli melkeinpä toisin päin. Ohjaustehostin ja valokytkin on varmaan suoraan 70 -luvun Dartista
![]() ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Belvidere_Assembly_Plant Sattumoisin ostin 850 Volvon Neonin jälkeen. Mihin sitten vaihdoin uudehkon moottorin V70:stä vanhan räjähdettyä (B2524S, sama motti molemmissa). Alta 9 on todella vaikea päästä, saa ajaa kuin kusi sukassa. Melkeinpä kymppi menee väkisin kun töihin ja takas sahaa. Jossain Ivalon reissulla vahingossa voi hetken mennä kahdeksan alle mutta alle seitsemän ei koskaan. Korjata saa kyllä ihan koko ajan, jos ei muuta niin koiranluita ja puslia saa aina olla repullinen hyllyssä. Luulisi että 15 vuodessa ne samat hiton osat olisi saatu kestämään kohtuullisen ajan.. Ei neoni mikään meikäläisenkään ihanneauto ollut, hyvä ja luotettava kauppakassi ja muotoilun kukkanen ![]() Viimeksi muokannut Reisrdok : 01.09.2011 09:29 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuo taitaa olla kaikissa nykyajan autoissa. Niitä hemmetin puslia saa vaihtaa joka vuosi uusiin. Kestääkö ne missään merkissä?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kai sitä täytyy ruveta tojotamieheksi vallan ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Työkamulla mun vanha E-Carina -92, reilu 400 tkm menty alkuperäisillä nivelillä ja puslilla, pakoputkella ja iskareilla. Renkaita ja jarrupaloja/kenkiä/levyjä on vaan tarvinnu vaihtaa. Niin, ja pahuksen vesipumppu ja kytkin ei kestäny kun n. 330 tkm. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sama vika meikän hiacessa. 18 vuotta ollu perheessä ja 411tkm mittarissa, ja jo nyt joutuu vaihtamaan uudet alapallot alkuperäisten tilalle. Sen sijaan muut iskarit, raidepäät ja puslat alustassa on vielä alkuperäset. Ei ihme, että ovat niin suosittuja afrikassa.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tarina alkaa ameriikan ihmeen katsastuksesta ja päättyy tojo-miesten keskinäiseen kehuun
![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#10
|
|||
|
|||
![]() Noilla eväillä ajo-omunaisuudet jo nollassaLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yksi täysin turha testi lisää katsastukseen niin saadaan lisää hilloa. Sitähän tuo vain on. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta antaa kaverin vain hymyillä jatkossakin.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Gen ykkönen on yhtä jenkki mitä valkopääkotka ja omenapiirakka punavalkoraidoituksella (edit: korjasin noi värit kolmeen kertaan, täytyi googlella oikein tarkistaa että mimmoinen se lippu taas oli ![]() Ykköstä on koottu pelkästään jenkeissä (mitä nyt muutama maanantaikappale Tolucassa meksikossa, amerikkaa kuitenkin) mutta kakkosta on muistaakseni tehty mm. hollannissa ![]() Nööni on alun perin suunniteltu vastaiskuksi näille pikku japsi ja euro "perhesporteille", kuitenkin niin että hinta on halvempi ja tehoja kuulemma hiukan keskimääräistä enemmän(???). Sen tähden tätä harva mieltää jenkiksi kun on niin peruspaskan käyttökinnerin näköinen ja oloinen. Niitä harvoja amerikkalaisia automerkkejä mistä jenkeissä käytetään usein nimeä rice rocket ![]() Viimeksi muokannut Reisrdok : 02.09.2011 06:33 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Ainoat hyvät japsit on tehty japanissa...
Lainaus:
Emännällä on -00 Neon 3-lovisella automaatilla. Helvetin hyvä ajaa. Pieni kulutus. Tarpeeksi sisätilaa. Näppärän kokoinen. Hyvä. Ainut miinus on se että autolla ei saa vetää kunnon kärryä perässä. Painot on 450/450.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän älynväläys näissä vetopainoissa on ?? Onhan tuo nyt ihan normiauton kokoinen peli.
__________________
Tumpula Racing Team |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#19
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos joku paremmin tietää että gen 1 Neoneja on jossain muualla koottu niin olkoon sitten niin. Ite käytin aikaa ja vaivaa aikoinaan asian selvittämiseen kun sitä tietoa jossain aikanaan tarvitsin ja mm. VIN dekooderi ei käsittääkseni muita kokoonpanopaikkoja tunne. Voin olla väärässä hyvinkin. Näistä kytkimistä ja tehostimista mulla ei nyt ole minkään sortin dokumentteja eikä vahvistettuja faktapapereita chryslerin pomojen allekirjoituksena varustettuna, kaveri vaan omisti dartin ja naureskeli että taitaa olla samoja palikoita kun kovasti saman näköisiä ovat. Tiedä sitten oliko kännissä vai hämärsikö muuten vaan näköä ![]() Neoneista tuli aikoinaan selvitettyä asioita paljon enemmän kuin mitä huvitti, näistä samoista asioista kun sai joka ikisen ihmisen kanssa aina vääntää vaikkei edes aina olisi kiinnostanut ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
katsastus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.05.2009 21:18 |
SOA:n katsastus | -Captain- | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 05.05.2007 15:22 |
OT: edit. käyttö kinnerin kierrokset hukassa. | jv | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.12.2006 20:04 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |