![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Siis onkos nyt ongelma se ettei laite mene leimasta läpi koska savuttaa liikaa ???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
kyllä ongelmana ettei mene leimasta läpi! Tuli tossa mieleen et voiskos savutus johtua siitä että kun joutokäynnillä kierrokset on n.800 kun ne pitäis olla joku 650 et oisko joku ruuvannut kierroksia lisää jonka takia menis liikaa soppaa läpi?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm... kerrotko vielä, että mistä ruuvista olet niitä syöttöjä säädellyt?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
pumpun päädyssä alinta ruuvi! Olenko säädellyt sitten väärästä ruuvista? Jouto käynti ei siitä ole muuttunut ylös tai alaspäin ollenkaan pysynyt aina 800.n kierroksilla
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo olet säätäny väärää ruuvia, oikea ruuvi on siinä mihin edicin tanko päättyy pumpulla siihen vipuun niin siinä alla on sellainen jotain 12mm paksu pultti jossa on lukitusmutterina sellainen muistaakseni sileä mutteri jossa kyljessä pieniä reikiä erikoistyökalua varten kun sitä pulttia löysää niin syötöt lisääntyy muistaakseni ja kiristäessä toisinpäin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se sileä mutteri on voitu myös vaihtaa tavalliseen koska siinä on sama kierre kuin hj:n renkaanmutterissa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hatusta vedettynä se ruuvi jota olet säädellyt on maksimikierrosten säätö ruuvi. Joka on nyt sitten asetuksissa Ö.
Eli tosiaankin se oikea ruuvi ,tai pultti on se mihin se tanko ja liiputin vastaa, ja siinä on muistaakseni,tai ainakin bj:ssä on 19 mm kanta,ja se lukitus voi olla sitten muutakin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No kokeile ekaksi se säätökalvon eheys. Jos kerran sitä tyhjäkäyntiäkään ei saa ruuvattua tarpeeksi alas.
Ja siinähän on käsikaasu jossain mistä sitä tyhjäkäyntiä saa säädettyä. Sitten rajoitat maksimi kierrokset esim. kaasuvaijeria löysäämällä tai rakentamalla vaikka kaasupolkimeen rajoittimen ettei se kierrä liikaa. En nyt muista paljon se sai kiekua mutta vaikka johonkin 3800 kierrokseen. Syötöt minimiin ja tyhjäkänti sinne 800-900 tienoille Ja haet sen savulapun vaikka jostain rekkakorjaamolta. Kerrot siellä ongelman niin luulisin että asiansa osaava asentaja osaa hoitaa homman. Mutta jos se kalvo on paskana niin silloin ei mikään auta ja loppujen lopuksi kone pyrkii ryntäämään vaikka kaasuläppä olisi kiinnikkin. Ja testaa HAKUA ja hae vaikka hj 60 turbo, 3b turbo, b turbo, ym juttuja, ja käy myös slck:n puolella tutustumassa näihin tarinoihin niin alkaa sen moottorin oikut selviämään koska sitä ei alunperin ole turbokoneeksi suunniteltu.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol savuttaa? | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.07.2010 19:08 |
Megasquirttia asennellaan... ja apuja tarvitaan. | kuppe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.10.2007 05:05 |
Apuja tarvitaan kulkuvälineen muodossa !! | Ex_inkkari | Chit-Chat | 9 | 07.12.2006 14:13 |
hj savuttaa | turakki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.10.2005 08:01 |
hj savuttaa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.09.2004 19:34 |