|  |   | 
| 
 | |||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   En näe siinä mitää ongelmaa.Ittellä ollu joskus F-ryhmälääne Manta käyttöpelinä. Ainut mikä tympi nii oli kulutus ja turvakaarien ohi pujottelemine ku meni autoho tai pois. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Pelkillä polttoainekustanuksilla saa jo jonkilaisen oikean auton jos tuhansia kilsoja meinaa ajaa. Ei se ralliautolla ajaminen ole kivaa kuin kilvanajossa.Kisassakin siirtymät on aika perseestä.Itse en tosin ole ajanut kuin äffäläiisellä escortilla. | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Eikös noi m3 äffäläiset oo kaikki "vakio" koneisii? kulutus tuskin uudemmissa peleissä huimaa? Mut tosiaan esim omassa jeepissä ei tarvi jutella maantieajossa koska matot ja eristeet ämmässuolla.Koska joka tapauksessa tarvii kypäräpuhelimet ni ei noi  siirtymien "suojain kuuloke mikrofoni" jutskat voi älyttömiä maksaa? Suunnistus ja ladogassa on mopomallia kypäräpuhelimet ni toimi tosi hyvin vaik 200 metriä väliä (Voi vaimolle hihkua viime hetken olut toiveet autosta   ) Toi turvakarien ylihyppely alkaa ahistaa notkeampiakin kuskeja/karttureita. Verotettu auto on kallis joten historiikki varmaan ainakin halvempi jos ei mee toiseen ääripäähän. Takaan ettei mikään tässä tekstissä ole faktaa   | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Kiitos jo tähän astisista kommenteista. Niissä oli jo monta juttua joita en ollut ajatellut. Lienee tuo verovapaus ainakin uusissa ja uudehkoissa aika yleistä. Eli kisoihin otetaan siirtokilvet ja mennään niillä. Äänet on tosiaan yksi hidaste. Tosin minä nyt en muutenkaan kuule mitään (vaimo kertoi) niin ei toi taustamelu häirihe. Polttoaineen kulutuksella ei olis niin väliä. Mahdollinen ralliauto tulis kuitenkin vanhan bensarosvon tilalle. Isommat ajot mennään vähän taloudellisemmilla ajokeilla. Tuo muutosprosenttiongelma jäi vielä epäselväksi. Koskeeko se myös historic ikäistä kalustoa? | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Mä en ainakaan haluis kerätä turhia kilsoja kilpuriin huvin vuoksi.
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Ei mullakaan tulis mieleen millään "voittaja-autolla" ajella. Mutta jos nyt olis vaikka joku 170 hv 2 litranen niin ei kai sillä nyt oo paljoa väliä ajaako sillä rallivarustellulla sen 7000 km/vuosi. Vai onko jarrujen, iskareiden, jousien, laakereiden, yms. kuluminen niin merkittävässä roolissa kisavehkeessä? Eli perustele niin mäkin opin jotakin. Kiitos. | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ei kai se nyt mahdoton ajatus olisi esim. E36 M3 Coupella (siis ralliin rakennetulla)? Niitähän on nettiautossa myynnissä useampia. Alustahan voi olla vähän eksoottinen kadulla, mutta muutenhan nuo on aika "vakioita" kumminkin.
		 
				__________________ Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| VAG-konsernin kakkaläjä "käyttöautona"...onko muita ? | Palde | Chit-Chat | 59 | 13.07.2010 07:27 | 
| Land cruiser J90 käyttöautona | Triton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2010 13:17 | 
| ralliauto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.03.2005 02:01 | |
| BJ käyttöautona? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2005 23:07 | 
| Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |