Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 16.08.2011, 23:39
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 729
Perusasetus

Vielä pumpun vastuksista


Kysymys tuohon liittyen tuohon Mikin selostukseen.
Onko kukaan irroittanut noita PUMP CORRECTION RESISTOR liittimiä/moduleja pumpun kyljestä. Kiinnostaa tietää onko niistä jokin mekaaninen yhteys pumppuun vai sisältävätkö murikat vain kalibrointi vastukset. Jos sattuu löytymään kuvia, niin aina parempi.

Potikoissa olivatpa ne sitten kaasupolkimessa, kaasuläpässä tai jossain muualla on yleensä kolme johdinta. Näin tehty mittaus sietää paremmin johdinhäviöitä ja pieniä liitinvikoja.

Kertooko kirja mitään tuosta Mikin mainitsemasta TUNING RESISTOR komponentista?

Jos matilla on pumppu pöydällä, niin voisi mitata mitä arvoja ruskea ja harmaa vastus näyttää.
Vastaa lainaten
 

Luokat
1kz-te


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KingCabin kytkin ei irroita lämpimänä Naunau Tekniikka & Jutustelu 6 17.11.2010 15:52
Range ei käynnisty lämpimänä ZyndHel Tekniikka & Jutustelu 6 08.12.2009 22:51
Ostettu Fj:n Startti tossu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 12.04.2009 13:11
o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! wakoneekeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.04.2006 20:40
Rankun käynti lämpimänä Niko Tekniikka & Jutustelu 11 07.03.2005 22:49


Sivu luotu: 20:50 (GMT +2).