Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 29.07.2011, 08:27
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Tarkkuus ei pahasta


Tuo hdj:n etuperähän on toyotan insinjöörin aivopieru!
-> siis kaikkein isoimpaan ja tehokkaimpaan ja vielä jatkuvalla nelivedolla olevaan
pistetään pikkunen perä, ja vielä katolleen, ettei vaan öljy pääse voitetemaan!

Itse olen noita esijännityksiä säätänyt kalavaakalla, siis kardaanin laippaan pultti paikoilleen, ja siitä vaakalla vetämään.
(ja jos pultin etäisyys keskipisteestä esim 4 cm, niin 1000gramman vetohan
on 1/25 osa 10 Nm, eli 0,4Nm)

On nuo esikiristykset muuten sitä luokkaa, että piti pitkään laskea paperilla
että voiko olla totta. -> kuikahan monella pinjonin esikiristys jäänyt löysälle?
-> silloinhan se alkaa klenkkasta ja syödä pooreja ja ja....

Saman "sinneppäin" logiikan mukaan myös sylinterinkannen pultit vois kiristää
sinneppäin?

P.S tuo jäykkä holkki, ja kunnolla kiinni kuulostaa hyvältä!
(itselläni bj:ssä juuri noin, toki silloin nuo holkit piti sorvata itse)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Väriaine hammaskosketuksen säätöön! ahku Tekniikka & Jutustelu 28 02.05.2009 11:32
Välityksen muutoksen vaikutus? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2009 09:35
Välityksen muutos? P.J.S. Tekniikka & Jutustelu 4 16.07.2007 12:50
O:LJ-70 jakol. välityksen.... Oskulennu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.03.2007 23:25
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 15:55 (GMT +2).