![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]() Tarkkuus ei pahasta
Tuo hdj:n etuperähän on toyotan insinjöörin aivopieru!
-> siis kaikkein isoimpaan ja tehokkaimpaan ja vielä jatkuvalla nelivedolla olevaan pistetään pikkunen perä, ja vielä katolleen, ettei vaan öljy pääse voitetemaan! Itse olen noita esijännityksiä säätänyt kalavaakalla, siis kardaanin laippaan pultti paikoilleen, ja siitä vaakalla vetämään. (ja jos pultin etäisyys keskipisteestä esim 4 cm, niin 1000gramman vetohan on 1/25 osa 10 Nm, eli 0,4Nm) On nuo esikiristykset muuten sitä luokkaa, että piti pitkään laskea paperilla että voiko olla totta. -> kuikahan monella pinjonin esikiristys jäänyt löysälle? -> silloinhan se alkaa klenkkasta ja syödä pooreja ja ja.... Saman "sinneppäin" logiikan mukaan myös sylinterinkannen pultit vois kiristää sinneppäin? P.S tuo jäykkä holkki, ja kunnolla kiinni kuulostaa hyvältä! (itselläni bj:ssä juuri noin, toki silloin nuo holkit piti sorvata itse) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Väriaine hammaskosketuksen säätöön! | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.05.2009 11:32 |
Välityksen muutoksen vaikutus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2009 09:35 |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
O:LJ-70 jakol. välityksen.... | Oskulennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 23:25 |
Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |